בכפ"ס התמוגגו מהניצחון: "היינו שווים עוד הרבה נקודות". אינברום על הכוונת

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים
שחקני הפועל כפר סבא חוגגים | מאור אלקסלסי

בקבוצה מהשרון היו בעננים לאחר ה-0:1 הדרמטי על מכבי חיפה: "הוכחנו שאנחנו לא נופלים מלא מעט קבוצות בליגה". השחקנים החמיאו לשום שנתן גיבוי למאמן, פדידה זכה לשבחים. קשר הפועל ת"א יגיע?

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בסיבוב הקודם הפועל כפר סבא הציגה משחקים טובים האחד אחרי השני נגד הקבוצות הגדולות של הליגה אך נאלצה להסתפק במחמאות במקום הנקודות. אתמול (שבת) הקבוצה של אופיר חיים הגיעה לסמי עופר ורשמה אולי את הסנסצייה הגדולה ביותר השנה בליגת העל כשניצחה 0:1 את מכבי חיפה בתוספת הזמן וזכתה לעוד קצת אוויר לנשימה במאבקי התחתית.

במועדון חגגו:  "עשינו משחק טקטי ענק, אבל זה רק מוכיח שגם היינו שווים לפחות עוד 7-8 נקודות בטבלה. סוף סוף יצאנו עם הנקודות ולא רק עם המחמאות, אבל זו לא בושה להגיד שאנחנו לא נופלים מלא מעט קבוצות ואפילו כאלה כמו הפועל חדרה שנאבקות על הפלייאוף העליון", אמר אחד השחקנים.

לא מעט שחקנים זכו למחמאות ביניהם הבלם סודיק אטנדה (שחזר להציג את היכולת המוכרת שלו), הקפטן עומר פדידה, ששוב כבש שער מכריע בדקה ה-97 (בדומה לשער העלייה נגד הפועל עפולה בעונה שעברה) וג'ניה ברקמן, שתופקד כקשר אחורי ורשם משחק לחימה גדול, וגם טום שלח, שחזר להרכב ("שיתק את וילדסחוט"). "מגיע קרדיט גם ליצחק שום" אמרו גורמים במועדון. "הוא שוב הוכיח, שגם ברגעים הקשים, הוא נתן גיבוי למאמן שלו והבין שצריך סבלנות ותמיכה במאמנים ולא להישבר".

עומר פדידה. עוד שער דרמטי ומרגש (מאור אלקסלסי)

אותו גורם המשיך: "אני יכול להגיד שהיו לנו שיחות בין השחקנים השבוע והבנו שגם נגד מכבי חיפה אנחנו צריכים לבוא ולקחת נקודות. בתוך המגרש, גם בדקות האחרונות, רצינו לקחת נקודה, אבל ההקרבה שלנו ואיך ששיחקנו, הגיע לנו לנצח. מכבי חיפה לא הגיעה להרבה מצבים".

על מאבק ההישארות: "כל נקודה שאנחנו לוקחים היא הכי משמעותית שיש, בטח ובטח נקודות אקסטרה כמו מכבי חיפה בסמי עופר, שאני לא יודע אם הם הפסידו פה השנה. אנחנו מסתכלים כבר ליום רביעי וגם מול בית"ר ירושלים נרצה לקחת נקודות".

בעניין אחר, שלושה ימים לסוף חלון ההעברות, בכפ"ס לא אמרו נואש בנוגע לחיזוק: במועדון עדיין רוצים לצרף שחקן אחד או שניים עד ליום רביעי, כשלספורט1 נודע ששניים מהשמות אשר מעניינים את הצוות המקצועי הם אור אינברום ששוחרר מהפועל ת"א ואליאור משלי חלוץ אום אל פאחם. בנוגע לאינברום, בקבוצה מודעים לפערים הכספיים הגדולים ולמשכורת שהרוויח בהפועל ת"א, אך מקווים שיוכל להיות פתרון בנושא.

אור אינברום. יחזק את הפועל כפר סבא? (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי