דור כוכב צפוי להצטרף לנס ציונה: "חסרה יצירתיות וצריך גולר"

דור כוכב
דור כוכב | אריאל שלום

דאגה אצל נועלת הטבלה מיכולת התקפה ב-1:0 לחדרה, שהיה ההפסד הרביעי ברציפות של הקבוצה. שחקן בני יהודה מתקרב. ביקורת על מערך שלושת הבלמים, טורה יחמיץ את הפועל ב"ש. גיא בדש יעזוב?

(גודל טקסט)

בסקציה נס ציונה התקשו לקבל את ההפסד 1:0 להפועל חדרה אתמול (שבת), שהיה הפסד הליגה הרביעי ברציפות של הקבוצה והותיר אותה במקום האחרון בטבלה. יתרה מכך, גם אם תנצח ביום שלישי את מ.ס. אשדוד, היא תישאר מתחת לקו האדום בעקבות ה-0:1 המפתיע של הפועל כפר סבא על מכבי חיפה, וכעת עירוני קריית שמונה היא זו שנמצאת במקום ה-12 ובמרחק של ארבע נקודות מהכתומים.

אגב, בכל ארבעת ההפסדים האחרונים נס ציונה לא כבשה אפילו שער אחד, דבר שממחיש את הבעיות האדירות בחלק ההתקפי. במשחק אתמול מול החדרתים הקבוצה לא בעטה אפילו פעם אחת למסגרת ולא רשמה אפילו מסירת מפתח אחת. "חסר כאן יצירתיות וחסר כאן גולרים, אמנם החזקנו הרבה בכדור אבל לא איימנו פעם אחת על אוסטין אג'ידה", אמרו במועדון.

בקבוצה יש מי שסבור שאולי צריך לשנות כרגע את מערך שלושת הבלמים, שכן הסיטואציה הנוכחית בחלק הקדמי לא יכולה להימשך: "בשביל להישאר בליגה צריך להבקיע. אחרי משחקים מול מכבי חיפה ובית"ר ירושלים שיחקנו מול קבוצה שיש לנו הזדמנות לקחת ממנה נקודות ולא עשינו את זה, אז דברים צריכים להשתנות, ובטח אי אפשר להמשיך להיראות ככה. צריך להמר יותר, בסוף אם מסתכלים על מבחן התוצאה אנחנו כמעט כל העונה משחקים עם שלושה בלמים וכולם יודעים איפה אנחנו נמצאים".

רז שטיין, מלך שערי הקבוצה העונה בליגה ביחד עם מוסא מאזו (ארבעה שערים), שחזר מפציעה והחל על הספסל, נכנס לשחקן רק בדקה ה-82 למרות היכולת החלשה בהתקפה. אמנון טדלה, שקיבל את ההזדמנות בהרכב, הציג יכולת בינונית ולא צפוי לפתוח מול אשדוד באמצע השבוע. ומה קורה בגזרת הרכש? סוכנים מציעים עשרות שחקנים למועדון, שצפוי ללכת על שחקן זר אחרי שרוב המועמדים הישראלים בהם התעניין המאמן עמיר תורג'מן הפכו ללא רלוונטיים.


תורג'מן. סקציה מתקשה להתחזק (דני מרון)

מי שכן צפוי להיות הרכש הבא הוא דור כוכב, קשרה של בני יהודה, שנמצא במגעים מתקדמים מול המועדון. השחקן בן ה-26 רשם העונה 14 הופעות ליגה במדי מחזיקת הגביע, בהן כבש שער אחד אחרי שהגיע בקיץ מהפועל עפולה מהליגה הלאומית. הזהובים לא צפויים להקשות על שחרורו.

מי שעשוי לעזוב הוא גיא בדש. השחקן, שרק לפני כשבועיים פתח בהרכב מול מכבי חיפה, נותר אתמול מחוץ לסגל. הקשר בן ה-25 מושאל מהפועל תל אביב ואמור לחזור אליה בעונה הבאה, וכעת הוא בוחן אופציות בליגה הלאומית, שם הוא מחזיק במספר הצעות. עם זאת, ינסה קודם כל לבדוק האם תהיה קבוצה מליגת העל שתקלוט אותו, אך בכל מקרה הוא מחפש מקום בו יקבל יותר דקות משחק.


גיא בדש. כלל לא היה בסגל אתמול (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי