בב"ש מחפשים מחליף לשטקוס: גיגי, אנטמן וברק לוי מועמדים

צחי גיגי
צחי גיגי | bola studio

בעקבות סירובה של פראלימני לשחרר את קליימן, הקבוצה מבירת הנגב החליטה לתת ללויטה את אפודת השוער הראשון ולצרף שוער משני. אבוקסיס ייתן החלטה ביומיים הקרובים לגבי ארייבי. במועדון חוששים מעונש רדיוס

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע נמצאים במירוץ אחרי הזמן במטרה להחתים שוער נוסף לפני סגירת חלון העברות ביום חמישי, זאת בעקבות פציעתו אתמול באימון הקבוצה של הליטאי ארנסטס שטקוס, ששבר את ידו וצפוי לעבור מחר ניתוח אשר עשוי להשבית אותו למשך מספר חודשים.

בבאר שבע בדקו אפשרות לצרף את בוריס קליימן, שוערה של פראלימני הקפריסאית, אך זו מסרבת לשחררו, כך שבבאר שבע המשיכו לחפש מועמדים אחרים. שמות נוספים שעלו על הפרק הם צחי גיגי, שוערה של מכבי פתח תקוה, ניב אנטמן, מהפועל רעננה וברק לוי מהפועל פתח תקווה. בכל מקרה, בבאר שבע הורידו מהפרק אפשרות לצרף שוער זר, זאת בשל הצורך לחזק את חוליית הקישור וההתקפה ורוצים לשמור את האופציה להתחזק בזר שישי באחת העמדות הללו.

בכל מקרה, אוהד לויטה הוא זה שיקבל את אפודת השוער הראשון של הקבוצה עד לסיום העונה. לויטה שיחגוג 34 בעוד שבועיים, הוא שוער מנוסה שכבר הספיק לשחק העונה בארבעה משחקי ליגה כמחליפו של שטוקס, ובעונה החולפת שמר על שערה של באר שבע במשך 16 משחקים, מרביתם במהלך הפלייאוף העליון.


יקבל את אפודת השוער הראשון. אוהד לויטה (דני מרון)

בקבוצה ימשיך להיבחן הקשר האמריקאי-ניגרי גבולי ארייבי, שהצטרף אתמול לאימוני הקבוצה. המאמן יוסי אבוקסיס יקבל החלטה לגביו תוך 48 שעות, כאשר גם אם ירשים במהלך האימונים, אחד מהתנאים להחתמתו הוא שהקשר יעבור בהצלחה סדרת בדיקות, זאת מאחר והשחקן עבר פציעה אשר מנעה ממנו לשחק בחודש וחצי האחרון. במקביל לארייבי, בבאר שבע גם בודקים אפשרות לצרף חלוץ זר, זאת מאחר והמשא ומתן עם אוסטריה וינה באשר לאלון תורג'מן, תקוע בשלב זה.

במקביל, בקבוצה יעבירו היום הילוך בכל הנוגע להכנות לקראת משחק החוץ ביום רביעי מול מכבי נתניה. לבאר שבע חשוב לנצח במטרה לצמצם את הפער מבית"ר ירושלים שבמקום השלישי, שעומד היום על שש נקודות. הקשר דוד קלטינס שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים, יעמוד לרשותו של יוסי אבוקסיס. לעומתו, רמזי ספורי ולואיי טאהא הפצועים ימשיכו להעדר.


יעמוד לרשותו של יוסי אבוקסיס. דוד קלטינס (דני מרון)

בתוך כך, בהנהלת הקבוצה נערכים גם לדיון בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל שיערך גם הוא ביום רביעי הקרוב, שלוש שעות לפני המשחק בנתניה. באר שבע כזכור עומדת לדין לאחר שבדוח של השופט, שלומי בן אברהם, אשר שפט במשחק החוץ של הקבוצה מול הפועל קריית שמונה, ציין השופט כי 20 מאוהדי באר שבע נהמו על עבר שחקני שחומי העור של קריית שמונה נהמות גזעניות. בעקבות כך גם הופסק המשחק למשך חמש דקות במהלך המחצית השנייה.

כנגד באר שבע עומד עונש רדיוס על תנאי, והחשש הוא כי בית הדין יפעיל את עונש הרדיוס. השאלה היא האם העונש ייושם כבר במשחק הביתה קרוב של הקבוצה, מול סקציה נס ציונה שאמור להיות ביום ראשון הקרוב (9.2), או במשחק הבית הבא מול הפועל כפר סבא, שמתוכנן ל-23.2. במקרה שכזה, בבאר שבע יצטרכו למצוא אצטדיון שיכול להכיל את כמות המנויים של הקבוצה (כ-13 אלף), כך שהאצטדיונים שנמצאים על הפרק הם טדי, בלומפילד והאצטדיון בנתניה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי