חזית בוערת: האזינו לאשר אלון וליו"ר איגוד השופטים יורים בשידור חי

רונית תירוש
רונית תירוש | דני מרון

בעלי הפועל רעננה תקף ב-103FM: "לקחו לנו שש נקודות. אם הוועדה המקצועית מטייחת את זה, אז פשטנו את הרגל". עו"ד רונית תירוש בתגובה: "שלא יפיל עלינו את זה שהוא בסכנת ירידה"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

החזית בין הפועל רעננה לאיגוד השופטים בוערת. כזכור, עוד לפני הקבוצה מהשרון נכנעה 2:1 למכבי תל אביב אתמול (שני), היא סיימה בתיקו 1:1 נגד קריית שמונה בשבוע שעבר, במשחק בו נפסל שער של קייס גאנם בטענה לנגיעת יד. מיד לאחר אותו משחק יצא המועדון במכתב חריף בו דרש כי שופטים מחו"ל ינהלו את משחקי הקבוצה ובהמשך לכך, היום התראיין ב-103FM הבעלים של הפועל רעננה – אשר אלון.

בבדיקה שנעשתה באיגוד השופטים נקבע כי רעננה קופחה בשני מקרים במהלך העונה כולה, אך אלון טען שהוא ספר הרבה יותר: "לפחות חמישה. ואם נכמת את זה, אז נגזלו מאיתנו שש נקודות. מה שהכי מקומם אותי זה שאיגוד השופטים, אחרי בדיקה, קבע שהייתה נגיעת יד ב-100%. בדקנו את זה מכל הזוויות ואף אחד לא ראה נגיעת יד מעולם, חוץ מהוועדה המקצועית של איגוד השופטים. אם הוועדה מטייחת את הסיפור הזה, אז פשטנו את הרגל".

הבעלים המשיך במתקפה: "איגוד השופטים טוען שהייתה נגיעת יד אבל לא מראה אותה לאף אחד, עד היום הם מכסים אותה. אני רוצה שבית הדין העליון יחקור את זה. אני מבקש להבהיר נקודה אחת – המסר שהם מעבירים לשופטים הוא 'תמשיכו לטעות ולשרוק דברים בלי לשים לב, אנחנו נטייח'. ברגע שתראו לי אדם אחד, שלא מאיגוד השופטים, שיגיד שהייתה יד – לא אדבר יותר על ה-VAR ועל השיפוט. איגוד השופטים פשט את הרגל, שיראו לבית הדין העליון שהייתה יד".

מיד לאחר מכן, יו"ר איגוד השופטים, עו"ד רונית תירוש, עלתה לשידור ולא חסכה בביקורת כלפי אלון: "הוא מקטין את פסטיבל נעמה יששכר, בלי להגזים. בעלים של קבוצה כל כך קטנה שנהנה לנצל את הבמה כאילו הוא הבעלים של ברצלונה. הלוואי שילמד מיענקל'ה שחר איך להתנהג. הפסטיבל התקשורתי הזה איבד כל פרופורציה. אשר אלון מגיע למשחק וכל מה שמעניין אותו זה לבדוק את השופטים!".

באשר להחלטת השיפוט אשר קיפחה כביכול את רעננה, היו"ר הבהירה: "המקרה הזה קיבל גיבוי מוחלט מהוועדה המקצועית. אנחנו שולחים גם את ההקלטות לאופ"א ורק אחרי שהם בודקים, משחררים לתקשורת. דקה אחרי שאלון קיים איתי פגישה בנושא והעלה את טענותיו, הוא יצא עם זה לתקשורת. הוא לא מתנהל כמו שצריך, הוא רוצה להחליף את השופטים, להביא שופטי עבר ל-VAR. אין שום מגמה מטעמינו לפגוע באף קבוצה. שיתעסק בכישלונות של הקבוצה שלו ולא יפיל עלינו את זה שהוא בסכנת ירידה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי