קובי רפואה: "אין קבוצה שנפגעה מה-VAR יותר מקריית שמונה"

קובי רפואה
קובי רפואה | מאור אלקסלסי

המאמן לאחר שקבוצתו לא קיבלה פנדל ב-2:1 להפועל חיפה: "אנחנו מועדון קטן ובלי כוח אז נגדנו מבליגים". מנגד, סילבס מקווה שפציעתו של סירושטיין לא חמורה ובן בסט רשם ציון דרך: "כבוד גדול להיות ברשימה"

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה וקובי רפואה סופרים כבר שמונה מחזורים רצופים בליגת העל ללא ניצחון, הפעם האחרונה שהם השיגו שלוש נקודות הייתה ב-0:3 המוחץ על הפועל כפר סבא עוד ב-24.12.2019, ודקות ספורות לאחר ההפסד הביתי 2:1 להפועל חיפה, המאמן העביר ביקורת נוקבת על השימוש בטכנולוגיית ה-VAR, לאחר שלא נפסק פנדל לזכות קבוצתו.

"תפסיקו עם זה שאני מתוסכל. אם אני קצת זועם אז אני מתוסכל? מה הקטע פה? הכל בסדר", הבהיר רפואה בתחילת הראיון, "ברור שאני מרגיש מתוסכל. היינו במשחק והבקענו את השוויון. עוד לא שמחנו וקיבלנו שער נאיבי בצד השני".

על הפנדל שהגיע להם: "תסתכלו מי הקבוצה שהכי נפגעה. כל הקבוצות מייללות על ה-VAR, אבל תראו מי הקבוצה היחידה שנפגעה בליגת העל. אנחנו מועדון קטן ואין לנו כוח אז נגדנו מבליגים, בגלל שאנשים אחרים עושים רעש. שהשופטים יסתכלו על עצמם – אני לא רוצה להתייחס אליהם בכלל".


המאבק בתחתית
: "כל משחק הוא על שש נקודות. אנחנו עושים את כל ההכנות ומקבלים גולים נאיביים. זה הכדורגל. אין לי הרבה מה להגיד. רכש? כרגע אין שום דבר. כשיהיו תוכניות אתם תדעו".


רפואה. טענות לקשות כלפי טכנולוגיית שופטי המסך (מאור אלקסלסי)

מן העבר השני, חיים סילבס השיג ניצחון יקר שהקפיץ את הפועל חיפה למקום החמישי ובסיום הוא אמר: "באנו למגרש מאוד קשה מול קבוצה שידענו שתילחם על החיים שלה. צריך להבין שלפני שלושה ימים היינו בניצחון בבלומפילד ועשינו סוויץ' למשחק חפירות שידענו שיוכרע על פרטים קטנים. אני שמח על השער הנהדר של עדן שחרץ את התוצאה. זה לא מובן מאליו אחרי שלושה ימים ומשחק קשה בבלומפילד לתת מלחמה כזאת. אני גאה בשחקנים – באנו לשחק על תוצאה וזה מה שעשינו".

מקום בפלייאוף העליון: "מה שיכול למנוע מאיתנו זה שבמשחקים הבאים לא נעשה את העבודה. אנחנו מתייחסים לכל משחק כמשימה סופר חשובה וככה אנחנו מתכוננים. אני מקווה שנצליח לצלוח את זה כמו שצריך. התייצבנו אחרי תקופה קשה ושאפו אדיר למערכת וליואב. יש לנו יומיים להביא עוד שחקן כדי לחזק את הקבוצה. יש פה שחקנים ששמים הכל על המגרש ובעיקר רוצים את זה מאוד".


הפציעה של סירושטיין
: "אנחנו בתקופה האחרונה כל פעם מקבלים בשורה אחרת, אבל אני לא יודע מה חומרת הפציעה. אני מקווה שעצרנו את זה בזמן. כולנו מתאחדים אחרי כל מכשול ששמים לנו ומוצאים את הפתרונות. אנחנו נלחמים חזק כדי להשיג את המטרה למרות הכל. מצב הפצועים קצת קיצוני, אבל נעשה הכל כדי להגיע למטרה".

חלון ההעברות: "התוכניות שלי הן להביא בכל העמדות שלושה שחקנים (צוחק). זה לא שהשוק הוא מוצף. אנחנו משתדלים לעשות הכל בצורה שפויה. יואב וכולנו עובדים קשה כדי להעמיד קבוצה חזקה שתתמודד עם כל אתגר שיש לה. בסופו של דבר החיזוק האמיתי הוא מבפנים. מה שנצליח להביא נצליח – ומה שלא יש לנו מספיק".


סילבס ומלול. האדומים מהכרמל כבר במקום החמישי (מאור אלקסלסי)


עדן בן בסט
, שעלה למקום השלישי בטבלת כובשי כל הזמנים בהפועל חיפה עם 58 שערים: "כבוד גדול להיות ברשימה הזאת עם שחקנים כל כך טובים מהעבר. נוסיף לזה את הגול והניצחון הכל כך חשוב הזה – יום מאושר. זה מאבק כל כך קשה וכולן כל כך צמודות. יש פה ארבע קבוצות שנאבקות, עם משחק לפה ולפה. אתה יכול למצוא את עצמך בפלייאוף העליון או התחתון. היה צריך להמשיך את המומנטום מהפועל ת"א-בסוף ניצחנו וזה מה שהכי חשוב"

הביקורות: "אנחנו צריכים לבוא ולתת את ה-100% בשביל הקהל, בשביל המועדון ובשביל עצמנו. זכותו של הקהל לדרוש מהקבוצה, אבל מי שמכיר את הקהל שלנו יודע שהוא תומך בכל מגרש בכמויות יפות. אנחנו השחקנים מחוייבים לבוא לתת הכל ולהסתכל בסוף המשחק במראה ולדעת שנתנו את הכל, ולא להתרכז מבחוץ".

על יכולתו: "אני דוחף את עצמי ורוצה להגיע למה שהביא אותי ואת השם שלי למקומות גבוהים. היום הגעתי אחרי שחזרתי מפציעה ונעדרתי בבלומפילד ועשיתי את הכי טוב. אני מקווה לתת עוד משחקים כאלה בעתיד".


בן בסט. שער ניצחון וציון דרך מרשים (מאור אלקסלסי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי