דריל לחמן חתם עד תום העונה, רעננה מנסה להעביר את גאנם למכבי ת"א

דריל לחמן
דריל לחמן | הפועל רעננה, רשמי

הבלם מנבחרת קורסאו ששיחק בזוולה ההולנדית ייכלל בסגל למשחק הקרוב נגד מכבי נתניה, ידין ותומר בספק. יוכל להמשיך לעונה נוספת אם הקבוצה תשרוד. בקבוצה הגדירו את הסיכויים לעזיבת החלוץ ב-50%

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה השרויה מתחת לקו האדום ממשיכה בחיזוק הקבוצה בתקווה לשרוד בליגת העל. לאחר החתמתם של איליה סוריאנו ו-ויטאלי גנון, המאמן ניסו אביטן מקבל בברכה שחקן רכש נוסף בחלון ההעברות בינואר: הבלם דריל לחמן מנבחרת קורסאו, ששיחק בקבוצת זוולה ההולנדית, השלים את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזה עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת אם הקבוצה תשרוד בליגת העל. לחמן יכלל בסגל לקראת המשחק הקרוב נגד מכבי נתניה.

בקבוצה אמורים לשחרר בהסכמה את הבלם דויד מתיאוס כאשר ישנה התלבטות מי מהזרים יעזבו למועדון אחר, ברשימה ניתן למצוא גם את יא יא קונה ודיוויין נאה. שניים מהם אמורים להיפרד מהקבוצה עד יום חמישי וברעננה פועלים למצוא להם קבוצה אחרת.

כמו כן, גם קייס גאנם, שלא ישחק במשחק הקרוב נגד מכבי נתניה בשל כרטיסים צהובים, עשוי לעזוב. החלוץ שחווה ירידה גדולה בכושרו העונה ממתין להמשך השיחות מול מכבי תל אביב כאשר בקבוצה מנסים למצוא את הדרך להעבירו עד מחר לקריית שלום. ברעננה מגדירים את הסיכויים לעזיבתו כ-50%.

קייס גאנם. יעזוב למכבי עד מחר? (אריאל שלום)

במקביל לשחקני הרכש המצטרפים, רשימת הפצועים של המאמן ניסו אביטן גדלה ואל סוריאנו ויואב תומר שלא היו בסגל נגד מכבי תל אביב בשל מתיחה בשריר הירך האחורי, נוספו גם אביחי ידין ובן בנימין שעשויים לא לשחק נגד מכבי נתניה. 

בתוך כך, הערב עמדה הקבוצה לדין בעקבות פריצת מספר מאוהדי הקבוצה לכר הדשא – או ליתר דיוק, ילדי פנימייה שהוזמנה על ידי המועדון. ברעננה הסבירו כי הם פועלים מול הפנימיה כדי להסביר את הבעייתיות שבדבר, הילדים התנצלו על המעשה ובית הדין התחשב בכך שזו הרשעה ראשונה בהיסטוריה של המועדון וקנס באלף שקלים בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי