הפיתרון להתקפה? הפועל ת"א פנתה לבית"ר ירושלים בנוגע לווארן

אנתוני וארן
אנתוני וארן | דני מרון

האדומים רוצים לצרף את החלוץ בהשאלה ומאמינים שיגיע לחודרוב משום שקלינגר אימן אותו בעונה שעברה. רק בשישי יתברר האם דגני וינקו יוכלו לשחק נגד עירוני קריית שמונה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לאחר התבוסה הקשה אתמול (שלישי) 5:0 נגד מכבי חיפה בסמי עופר, בהפועל תל אביב מנסים להציל את המקום בפלייאוף העליון. האדומים, שרצו להתחזק בחלוץ ישראלי בחלון ההעברות, מנסים להחתים את אנתוני וארן, חלוצה של בית"ר ירושלים, שמעמדו בקבוצה עשוי להתערער לאור צירופו של אלירן עטר, ואף פנו למשה חוגג בעניין וממתינים לתשובתו. העונה כבש החלוץ ארבעה שערי ליגה ורשם בישול נוסף.

וארן מבוקש על ידי המאמן קלינגר שאימן אותו בעונה שעברה בקבוצה מהבירה. בקבוצה רואים בחלוץ כפיתרון לחלק הקדמי החלש, כאשר כפי שדיווחנו קיימת אכזבה מהיכולת של מייקל אולהה שטרם הצליח לכבוש שער בכורה בישראל. כמו כן, עומר דמארי לא נספר בצוות המקצועי ולכן עומרי אלטמן נאלץ לשחק כחלוץ לא פעם. בקבוצה יודעים שלוארן יש ביקוש בקבוצות נוספות בליגת העל אך מאמינים שהצרפתי יעדיף את הפועל. במועדון מנסים לשכנע את החלוץ בחוזה לשנתיים וחצי בכסף שהתפנה בין היתר משחרורו של אור אינברום למכבי פתח תקווה, וכבר העבירו לו מסרים שיהיה שחקן ההתקפה הבכיר עם חולצת ההרכב עד תום העונה.

בינתיים בקבוצה ממשיכים להתכונן למשחק נגד עירוני קריית שמונה ביום שבת. נראה כי רק ביום שישי יידעו במועדון האם הקפטן אוראל דגני והשוער אריק ינקו שחסרו מאוד לקבוצה במשחקים האחרונים, יוכלו לשחק.

אנתוני וארן. הפיתרון לחוד של האדומים? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי