תחילתו של משבר? בית"ר ירושלים הפסידה 2:1 להפועל כפ"ס. צפו בתקציר

עומר פדידה
עומר פדידה | אריאל שלום

הפסד שני ברציפות לקבוצה מהבירה: קונסטנטין כבש ראשון ויכול היה להשוות בדקה ה-90, אך החמיץ מהנקודה הלבנה. גולים יפים של סוקונה ופדידה העניקו ניצחון נוסף לעולה החדשה

(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא ממשיכה להדהים את הליגה. אחרי הניצחון האדיר על מכבי חיפה ביום שבת, העולה החדשה ממשיכה לברוח מהתחתית בזכות 1:2 מרשים על בית"ר ירושלים באצטדיון המושבה ועל הדרך רשמה את ניצחון הליגה הראשון בבית העונה. אך למרות כל המחמאות כלפי העולה החדשה, מי שתספוג את מרב הביקורות היא בית"ר ירושלים שלא התאוששה מההפסד לבני יהודה ורשמה הפסד שני ברציפות ומביך במיוחד.

בית"ר פתחה טוב יותר ועלתה ליתרון מוקדם בדקה החמישית על ידי שי קונסטנטין שכבש את השני שלו העונה, לאחר בישול נפלא של כובש שער הניצחון נגד כפר סבא במחזור הקודם, שלום אדרי. כפר סבא מנגד לא הרימה ידיים ובדקה ה-31 סוקונה כבש את שערו הראשון בליגת העל עם בעיטה חזקה מרחוק שפגעה בוורדסקה בדרך והטעתה את ניצן.


המאוכזב של הערב. שי קונסטנטין (אריאל שלום)

כבר בתחילת המחצית השנייה הפועל כפר סבא השלימה את המהפך אחרי שער נפלא בכדור חופשי על ידי לא אחר מאשר כובש שער הניצחון על מכבי חיפה עומר פדידה שהבקיע את השישי שלו בליגה. בית"ר קיבלה פנדל בדקה ה-90 וכמעט נמנע ממבוכה אך קונסטנטין שהיה יכול להשלים צמד בעט כדור שטוח למרכז השער שנהדף על ידי ישראלי והשלים שבוע חלומי לקבוצתו ומסויט לזאת שמנגד.

בית"ר ירושלים תארח במחזור הבא את מכבי חיפה הלוהטת שהביסה 0:4 את הפועל תל אביב אמש. הפועל כפר סבא מנגד תתמודד נגד הפועל חדרה שהפתיעה הערב את בני יהודה עם 0:1 בבלומפילד.


עידן ורד (אריאל שלום)


אוהדי בית"ר ירושלים הדור הבא (אריאל שלום)

הרכבים
הפועל כפר סבא: איתמר ישראלי, טום שלח, סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון, דן עזריה, ג'ניה ברקמן, בן רייכרט (אדריאן רוצ'ט 68), עומר פדידה (גרשון קופי 75), קיזיטו (יהב אפריאט 42), אמאדו סוקונה.

בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, אור זהבי, דיוגו ורדסקה, אורי מגבו, דן איינבינדר (עידן ורד 76), עלי מוחמד, שלום אדרי, ליוואי גרסיה (לירן רוטמן 25), פרדי פלומיין (אנתוני וארן 56), שלומי אזולאי.


רוצים לזכות בפרסים? 

– ענו על חידת ליגת העל
– בחרו את שחקן המחזור של בזן 
– הצביעו לשחקן החודש של אלקטרה

מהלך המשחק
בית"ר פתחה טוב יותר ועלתה ליתרון בדקה החמישית, צירופי מסירות בין גרסיה לאדי הסתיימו בכדור נפלא של הישראלי לכיוונו של קונסטנטין שהכניע את ישראלי עם בעיטה שטוחה בצד ימין, 0:1 לבית"ר ירושלים. כעבור שתי דקות האורחת כמעט כבשה את השני אחרי הרמה מדויקת של מגבו לגרסיה שנגח חזק לכיוון המסגרת, ישראלי מנע פיגור כפול עם עצירה על קצות האצבעות.

המהלך הראשון של כפר סבא הגיע בדקה ה-15- קיזיטו ניצל טעות בהגנה הבית"רית והגיע למצב בעיטה על סף הרחבה, אך שחרר בעיטה חלשה בשמאל שלא סיכנה את ניצן. הזדמנות נוספת למארחת, סוקונה חלף על פני קונסטנטין בצד שמאל ובעט מזווית קשה, ניצן היה במקום והצליח להדוף. חילוף מוקדם לבית"ר ירושלים, גרסיה נפגע ברגליו והוחלף על ידי לירן רוטמן בדקה ה-25. יש לציין כי בכל מקרה יחמיץ את המשחק הקרוב נגד מכבי חיפה בשל עונש צהובים.


איתמר ישראל נכנע. בית"ר ירושלים עלתה ליתרון מוקדם (אריאל שלום)


הלם בבית"ר ירושלים (אריאל שלום)

הפועל כפר סבא מצאה את השוויון בדקה ה-31, האיש החם בקבוצה סוקונה השתלט על כדור במרכז המגרש ושחרר בעיטה מ-30 שהכניעה את ניצן בעקבות נגיעה של ורדסקה ששינתה כיוון בדרך, 1:1 במושבה.

המהפך הושלם בדקה ה-48: כובש שער הניצחון נגד מכבי חיפה בשבת עומר פדידה הכניע את איתמר ניצן עם כדור חופשי מושלם מ-18 וקבע 1:2 מפתיע להפועל כפר סבא. קונסטנטין כמעט השלים צמד בדקה ה-63, אך איתמר ישראלי הציל את כפר סבא עם עצירה אדירה מקרוב. גם שלומי אזולאי קיבל הזדמנות נהדרת להשוות בדקה ה-80, אך נעצר בדרך על ידי שחקן כפר סבא.

בית"ר ירושלים קיבלה פנדל, חוץ ארוך של קונסטנטין הגיע לאורי מגבו שבעט לידו של ברקמן והשופט פסק לפנדל מוצדק. קונסטנטין ניגש לנקודה הלבנה, אך בעט כדור חלש לאמצע וישראלי הצליח להדוף, זוהי החמצת הפנדל השלישית של בית"ר העונה.

דן איינבינדר מול דן עזריה (אריאל שלום)

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים את שער השוויון (אריאל שלום)

 

חגיגה במושבה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי