האשק ינחת ויעבור בדיקות רפואיות, חיפה תשלם 800 אלף יורו

מרטין האשק
מרטין האשק | האינסטגרם הרשמי של ספרטה פראג

רכש שלישי לירוקים בחלון ההעברות של ינואר: הצ'כי יגיע לישראל במהלך הלילה במטרה לחתום, פערים קטנים נותרו מול ספרטה פראג, שדורשת 25% ממכירה עתידית

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

הקשר הצ'כי של ספרטה פראג, מרטין האשק, ינחת הלילה בישראל ויעבור בדיקות רפואיות במטרה לחתום במכבי חיפה. במהלך השעות האחרונות חלק התקדמות משמעותית בשיחות בין הירוקים לצ'כים, ונראה כי עד שעות הבוקר ינסו הצדדים להגיע לסיכום כאשר גם הצוות המקצועי של הירוקים נתן אור ירוק לצירופו של הקשר. חיפה תשלם לצ'כים דמי העברה של 800 אלף יורו, והשחקן ירוויח כ-200 אלף יורו לעונה בחוזה לשנתיים וחצי עם אופציה לעונה נוספת. המחלוקת היחידה שנותרה היא סביב האחוזים ממכירה עתידית. הצ'כים דורשים 25% ואילו הירוקים מוכנים לתת רק 20%, אבל בכרמל בטוחים שיוכלו להגיע לפשרה והצ'כי יהיה הרכש השלישי של הקבוצה בחלון ההעברות של ינואר.

במהלך היום לאחר הניצחון המרשים על הפועל תל אביב, בחנו אופציות נוספות בכרמל ואף התנהל משא ומתן עם שחקן זר אחר, אך בשעות אחר הצהריים קברניטי המועדון הבינו שהשיחות לא מתקדמות והחליטו כי האשק הוא האפשרות הטובה ביותר עבור הקבוצה.

בצוות המקצועי מקווים כי עד שעות הבוקר יצליחו לסגור את העסקה, במטרה להנחית את האשק בישראל כבר מחר על מנת לעבור בדיקות רפואיות ולחתום במועדון לפני סגירת החלון. בשבועות האחרונים הירוקים ניהלו שיחות מול ספרטה, והפערים הכספיים היו גדולים, אך השחקן שהורד לקבוצת המילואים לאח שסירב לצאת למחנה האימונים של הקבוצה בספרד, החליט כי הוא מעוניין להגיע לכרמל.

 
עוד באותו נושא: פיטר קורץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי