פיניש צפוי להחליף את כהן, בנתניה מתלבטים בנוגע להרכב

בן שהר, סתיו פיניש
בן שהר, סתיו פיניש | אריאל שלום

צוות המאמנים לא תרגל את ה-11 לקראת המשחק מול רעננה, מלדה עשוי לפתוח. דראפיץ': "נעשה הכל על מנת לחזור עם הנקודות". היקה יזכה לפיצוי של משכורת אחת

(גודל טקסט)
לאחר התיקו במשחק מול הפועל ב"ש ביום רביעי, במכבי נתניה יודעים שכל תוצאה פרט לניצחון במשחק מחר (שבת החל מ-17:15, ישיר בספורט4) מול הפועל רעננה באצטדיון המושבה, תרחיק משמעותית את הקבוצה ממאבקי הפלייאוף העליון – המטרה המוצהרת של המועדון.

בינתיים, בקבוצה שמחו שהקשר יחמיר היקה חתם לבסוף אמש בסקציה נס ציונה ובכך השתחררו מחוזהו. באימון הבוקר שנערך אתמול, האלבני עוד רץ מסביב למגרש ולא השתתף באימון עם השחקנים שלא לקחו חלק במשחק מול ב"ש, כאשר בקבוצה הודו שעזיבתו חסכה מצב לא נעים שיכול היה להיגרר עד תום העונה.

מבחינה חוזית, נתניה חסכה לא מעט כסף, כאשר הקבוצה תפצה את היקה במשכורת אחת ואילו האלבני ישתכר קצת יותר מ-8,000 דולרים בחודש. לקשר גם הוכנס מענק הישארות אם קבוצתו תצליח לשרוד. "הוא שחקן טוב, כזה שיכול להשאיר את נס ציונה בליגה", אמרו בסביבתו.


היקה. נתניה חסכה לא מעט כסף עם שחרורו (אריאל שלום)

"אנחנו מגיעים למשחק שחייבים לנצח בו על מנת להשתלב בפלייאוף העליון. התחזקנו בינואר וראינו את השיפור כבר במשחק האחרון. נגיע נחושים, ממושמעים ונעשה הכל על מנת לחזור עם הנקודות בכל מחיר"', אמר המאמן סלובודאן דראפיץ' לקראת ההתמודדות.

צוות המאמנים לא תרגל את ההרכב לקראת המשחק, אך נראה שהקשר סתיו פיניש, שבקבוצה שללו פנייה של מכבי חיפה לגביו, יחליף את הקפטן אלמוג כהן, שירצה עונש הרחקה בגין הכרטיס האדום שספג מול הפועל ב"ש.

בחלק ההתקפי, קיימת התלבטות בין רועי קהת ליונס מלדה, כשאם הראשון יפתח, חן עזרא יתופקד שוב בחוד ההתקפה לצידו של פאטוס בצ'יראי ואילו אם מלאה יזכה לקרדיט, עזרא יוסט לקישור.


ימשיך בהרכב מול הפועל רעננה. חן עזרא (מאור אלקסלסי)

 לזאר צ'ירקוביץ', הבלם הסרבי, שנחת ביום רביעי בישראל והחל להתאמן עם הקבוצה, לא יהיה בסגל למשחק.

הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, טים הויבך, דולב אזולאי, זלאטן סחוביץ', סתיו פיניש, ניקו אולסק, גבי קניקובסקי, חן עזרא, יונס מלדה (רועי קהת), פאטוס בצ'יראי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי