אופיר חיים: "אמרתי שרייכרט התבגר, אבל כנראה שזה לא מספיק"

אופיר חיים
אופיר חיים | אריאל שלום

מאמן הפועל כפ"ס התאכזב מהקשר שהורחק ב-2:0 לחדרה: "ההפסד הזה קלקל את כל השבוע". מימר: "מקווה שאורן גולן יצטרך לשלם מענקים על הפלייאוף העליון", אליאל פרץ: "חדרה מועדון מיוחד"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה עשתה הערב (שבת) צעד חשוב מאוד לפלייאוף העליון, כאשר רשמה את ניצחונה השלישי ברציפות וגברה 0:2 על הפועל כפר סבא, אצלה הורחק בן רייכרט בדקה ה-38. עם זאת, מצפים לחדרתים בשלושת המחזורים שנותרו עד לסיום העונה הסדירה מפגשים קשים מול מכבי חיפה והפועל תל אביב והיא תצטרך להיות בשיאה בהמשך.

המאמן המנצח, שרון מימר, אמר בסיום: "אין כיף כזה. תקופה טובה ואנרגיות טובות, השחקנים משקיעים והלוואי שזה ימשיך ככה. המשחק היה שקול עוד לפני האדום. הגענו למצבים, אמנם לא מספיק, אבל אין ספק שהאדום עזר. אנחנו לא מתנצלים, זה חלק מהכדורגל".

האם קבוצתו תגיע לפלייאוף העליון: "אנחנו צריכים עוד נקודה בשביל להישאר בליגה", התלוצץ המאמן. "כמובן שאנחנו רוצים להגיע לפלייאוף העליון. אנחנו מאמינים בעצמנו. לא סתם אנחנו מנצחים, יש כאן קבוצה רעבה שרוצה להצליח ולהגיע למקסימום שלה. נצטרך בשלושת המשחקים שנותרו לשמור על המקום שלנו. נקווה שאורן גולן יצטרך לשלם את מענקי הפלייאוף".


שרון מימר (אודי ציטיאט)

מאמן כפ"ס, אופיר חיים, שהגיע אחרי ניצחונות על מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, סיפר: "הרגשתי את הקבוצה טוב בתחילת המשחק וידעתי שאנחנו יכולים לנצח. האדום של בן רייכרט טרף את כל הקלפים. אני מאוכזב מאוד. רצינו לסיים שבוע חלומי וההפסד הזה קלקל לי הכל. אין לי שום טענות לשופט, לא הוא אשם בהפסד אלא אנחנו".

האם לשחקנים היה קשה שוב להביא אקסטרה אחרי המשחקים האחרונים: "יכול להיות. זה משהו שאני אלמד לעצמי, יכול להיות שהייתי צריך לעשות רענון. יכול להיות שזה גדול על אותם שחקנים שלושה משחקים בשבוע"


ההפסדים של שאר היריבות לתחתית:
"זה עוד יותר מאכזב אותי, כי אם לא האדום הזה יכולנו לפתוח פער יותר גדול מהקו האדום. זה נחמד ששאר הקבוצות הפסידו, אבל אני מסתכל הפעם על חצי הכוס הריקה וחבל שלא יצאנו עם נקודות במשחק הזה".


אופיר חיים (אריאל שלום)

האם הוא מתחרט שלא הזהיר את רייכרט אחרי שקיבל את הכרטיס הצהוב הראשון שלו: "כשבן הגיע לכאן אמרתי שהוא השתנה והתבגר, אבל כנראה שזה עדיין לא מספיק. הוא ילמד בסוף".

אליאל פרץ, שכבש משחק שלישי ברציפות: "אני שמח שהצלחתי לעמוד ביעד שלי ואני שמח שניצחנו. זה ניצחון מאוד חשוב, אנחנו ממשיכים קדימה, יש לנו את מכבי חיפה בשבוע הבא. אני שמח לחזור ולעזור לקבוצה לנצח, אני מחכה לשבוע הבא ומקווה לכבוש שוב".

הקסם של חדרה נשאר מהעונה הקודמת: "יש משהו במועדון הזה שמאוד מיוחד בהרגשה שלו. קשה להסביר את זה עד שאתה לא נמצא פה. יש פה תלכיד טוב ושחקנים טובים. היה לנו לדעתי משחק פחות טוב היום, אבל ידענו להשיג את הנקודות. אני מקווה שנמשיך לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי