שחקנים בק"ש ביקרו את רפואה: "השינויים שלו בכל שבוע רק מורידים את הביטחון"

קובי רפואה
קובי רפואה | דני מרון

במועדון לא מרוצים מהתוצאות האחרונות ומפנים אצבע מאשימה כלפי המאמן, שעדיין זוכה לגיבוי מצד ההנהלה. אבוחצירה נפצע אבל צפוי להיות כשיר למשחק מול מכבי תל אביב

(גודל טקסט)

זעם גדול בקריית שמונה לאחר ההפסד 2:0 להפועל תל אביב, כאשר מירב הביקורת מופנית כלפי קובי רפואה שעל פי גורמים במועדון אינו מצליח להוביל לשינוי חיובי, על אף שצירף שחקנים רבים במהלך חלון העברות של חודש ינואר.

גם חלק מהשחקנים מביעים ביקורת קשה על המאמן לנוכח השינויים הרבים שמבצע בהרכב הפותח. "השינויים שלו משבוע לשבוע רק מורידים ביטחון אצל השחקנים וזה גורם לנאיביות" אמרו במועדון והוסיפו: "ההגנה שלנו נראית מופקרת וההתקפה לא יכולה לעשות כלום".

בקרב ראשי המועדון נראה כי רפואה זוכה לגיבוי בשלב זה, אך לא מן הנמנע שהפסדים נוספים יגמרו לזעזוע נוסף על הקווים. "המזל של רפואה שפשוט אין תחליף ראוי בשוק המאמנים" אמר גורם במועדון.


"המזל של רפואה שפשוט אין תחליף ראוי בשוק המאמנים". בקריית שמונה מבקרים את המאמן (דני מרון)

במהלך המשחק היה חשש גדול לגבי פציעתו של יואל אבוחצירה שהוחלף על ידי אחמד עאבד, בשל העובדה שהוא נותר החלוץ הטבעי היחיד בסגל, רשם השינויים הרבים שנעשו בינואר. לאחר ההתמודדות בבלומפילד, במועדון נשמו לרווחה כשהתוודעה להם כי השחקן יהיה כשיר למשחק הקרוב נגד מכבי תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי