"אם היינו משחקים כל העונה כמו במחצית השנייה, היינו כבר בפלייאוף"

שחקני מכבי נתניה חוגגים
שחקני מכבי נתניה חוגגים | אריאל שלום

בנתניה מרוצים מהניצחון: "הציל לנו את העונה". ברדה על בצ'יראיי: "אי אפשר להעביר ביקורת על שחקן שבשנתיים כבש 20 גולים". הויבך: "בגרמניה בעטתי פנדלים". וגם: שביעות הרצון משחוביץ' והאופציה שיש למועדון

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לא מעט לחץ השתחרר במכבי נתניה לאחר הניצחון הדרמטי אמש (שבת) 1:2 על הפועל רעננה, משחק בו ידעו בקבוצה שכל תוצאה מלבד ניצחון, תרחיק אותם משמעותית מההעפלה לפלייאוף העליון.

הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, סיפקה מחצית ראשונה רעה מאוד, אך התעשתה במחצית השנייה והציגה אולי את אחת המחציות היותר טובות שלה העונה, ייצרה המון מצבים ובאה על שכרה בדמות צמד שערים של פאטוס בצ'יראיי וטים הויבך שסידרו לה אוויר לנשימה.

"אם היינו מפסידים או עושים תיקו, כנראה שהיה נגמר סיפור הפלייאוף העליון שלנו. זה ניצחון שהציל לנו את העונה וזו פעם ראשונה שהפכנו פיגור לניצחון. כנראה שאם היינו משחקים כמו במחצית השנייה כל העונה , היינו כבר מבטיחים מקום בפלייאוף", אמרו שחקנים בקבוצה.


"זה ניצחון שהציל לנו את העונה" (אריאל שלום)

בצ'יראיי, שבהחלטת הצוות המקצועי החל את המשחק על הספסל, הזכיר את אותו החלוץ ממנו התלהבו כל כך בקבוצה, שם הודו כי משהו טוב עבר עליו: "אחרי הכל פאטוס עם שבעה שערים העונה ואנשים שוכחים את זה. חלוץ נמדד במספרים. אי אפשר להעביר ביקורת על שחקן שבשנתיים כבש פה מעל 20 גולים. אין הרבה חלוצים שיודעים לעשות את זה".

בקבוצה דיברו בסיום המשחק, על המחצית השנייה, בה עבר חן עזרא לשחק באגף ובא לידי ביטוי, כשיחד עם זלאטן שחוביץ', הצד השמאלי של נתניה היה פעיל ביותר. בכלל, בקבוצה מרוצים מאוד מתפקודו של מגן הרכש הסרבי עד כה: "חיכינו למגן שמאלי טוב הרבה זמן, יותר משנתיים. כל שאר התפקידים שלנו יחסית בסדר, אבל עכשיו איתו אנחנו יותר מסוכנים".

בנתניה ציינו, כי למרות שקיימת שביעות רצון משחוביץ', בקבוצה יעסקו בהארכות חוזים של השחקנים רק לאחר ההכרעה אם הקבוצה תשחק בפלייאוף העליון או לא, אך לספורט1 נודע שגם אם נתניה תממש את האופציה על הסרבי ותחתימו לעוד שלוש עונות, היא לא תצטרך לשלם על כך לפרטיזן בלגרד כלל. בהסכם בין הקבוצות, הוכרע כי הסרבים יקבלו אחוזים ממכירה עתידית והאופציה על שחוביץ' הינה חינמית לחלוטין.


"אפשר להעביר ביקורת על שחקן שבשנתיים כבש פה מעל 20 גולים". פאטוס בצ'יראי  (אריאל שלום)

הבעלים אייל סגל, נכח אמש באצטדיון לאחר שחזר מחופשתו ביום שישי בערב ואף הספיק להיות במשחק קבוצת הנוער מול הפועל רעננה ביום שבת בבוקר. סגל, שישב ביציע עם אוהדי הקבוצה כהרגלו, שמע את אוהדי הקבוצה צועקים בשמו וקוראים לו להישאר בקבוצה.

בעניין אחר, הקבוצה תערוך הערב מפגש גיבוש בנוכחות הצוות המקצועי, כשבמועדון שיבחו את החיבור של חדר ההלבשה, לנוכח התקופה הלא פשוטה שעברה על הקבוצה.

"קשה ללמוד להבקיע בפנדלים. באימונים כל אחד יכול לבעוט כי אין את הלחץ. אני שמח שהצלחתי לכבוש שני פנדלים עבור הקבוצה. בגרמניה גם הייתי בועט פנדלים וכאן גם התחלתי לאחרונה וזה עובד עד עכשיו" סיכם הבלם טים הויבך, כובש שער הניצחון את המשחק.


מכבי נתניה תוכל לממש את האופציה על שחוביץ' ללא דמי העברה (אריאל שלום)

"האם אעשה הסבה לחלוץ בעונה הבאה? אני יכול להיות חלוץ בחמש הדקות האחרונות, חוץ מזה אני עדיף בחלק ההגנתי. אני תמיד שמח אם אוכל לכבוש ולעזור לקבוצה".

על הלחץ בקבוצה בשבוע האחרון וסוגיית אייל סגל: "היו שמועות מסביבנו, אבל זה חלק מהתחום. זה חלק מחיי הכדורגל. אייל או האוהדים באו לאימון. התאמנו ללא השפעה וניסינו להמשיך לעבוד ולא להסתכל לצדדים. להתרכז בעבודה עם המאמנים ובחדר ההלבשה וכך נצטרך להמשיך".

על חשיבות הניצחון: "זה היה משחק חשוב מאוד, עם מחצית ראשונה רעה מאוד. דחפנו את עצמנו במחצית, ואף אחד לא אמר לעצמו שזה נגמר. הרמנו את עצמנו, סיפקנו מחצית שנייה טובה עם מצבים ובסיום אנחנו בני מזל שהצלחנו להבקיע בדקה האחרונה".


נכח באצטדיון ושמע את אוהדי הקבוצה צועקים בשמו וקוראים לו להישאר בקבוצה. אייל סגל (דני מרון)

האם נתניה ראויה להיות בפלייאוף העליון: "עם כל הכבוד, אני לא יכול לשפוט קבוצות אחרות. אני יכול לדבר על מכבי נתניה, ואנחנו ראויים להיות שם. בסופו של דבר אבל, מי שתיקח הכי הרבה נקודות תהיה ראויה להיות שם. נצטרך להמשיך לעבוד ואז נראה אם אנחנו ראויים להיות שם או לא".

על השינוי באופי של השחקנים ובמיוחד במשחק: "שיחקנו קרובים האחד לשני. יש קבוצות שבהן יש צעקות בין שחקנים למה עשית ככה וככה אבל יש לנו חדר הלבשה חזק מאוד ובמיוחד בתקופה האחרונה אנחנו מרגישים את זה. כל אחד נלחם האחד למען השני 50% יותר וזה מקרין החוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי