בחדרה עוקבים: מוגרבי צפוי לצאת לשיקום באיטליה בחודש מאי

פיראס מוגרבי
פיראס מוגרבי | מאור אלקסלסי

החלוץ שחתם בקבוצה בינואר ויגיע בקיץ צפוי להיות כשיר לפתיחת העונה. לוסיו צפוי לעמוד מחר לדין משמעתי. במועדון מברכים על רצף הניצחונות אך יודעים שנותרו משחקים קשים במיוחד עד לסיום העונה הסדירה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

בהפועל חדרה מרוצים משלושת ניצחונות הליגה הרצופים נגד סקציה נס ציונה, בני יהודה והפועל כפר סבא (בשבת) בהתאמה שהעמידו את הקבוצה מקום החמישי ולמעשה הבטיחו להם סופית את ההישארות בליגת העל לעונה נוספת וכעת במועדון מעוניינים להתברג שוב בפלייאוף העליון כפי שעשו אשתקד. מנגד,  עד לסיום העונה הסדירה מצפים להם שלושה משחקים קשים: מכבי חיפה בחוץ, ביתר ירושלים בבית והפועל תל אביב בחוץ.

שחקני הקבוצה זכו ליום מנוחה ומחר (שני) יתחילו את ההכנות לקראת המשחק נגד מכבי חיפה. החלוץ הברזילאי לוסיו מרינאו יעמוד לדין משמעתי בעקבות התנהגותו בשבת. לוסיו, כזכור, הוחלף במחצית השנייה ובשל כעסו על החילוף בחר לרדת ישירות לחדר ההלבשה ללא אישור וצפוי לספוג קנס.

במקביל, בחדרה כבר חושבים על העונה הבאה ולמעשה החלו בהכנות כבר בחלון ההעברות בינואר עם החתמתם של הקשר ריף מסיקה שבינתיים יסיים את העונה הנוכחית בראשון לציון וגם את פיראס מוגרבי שעדיין שייך לבני סכנין. מוגרבי  טרם סיים לחלוטין את השיקום שלו בעקבות קרע ברצועה הצולבת וצפוי לצאת לשיקום מיוחד באיטליה בחודש מאי. למעשה, מוגרבי שנפצע עוד בעונה שעברה החל את השיקום בזמנהו ביחד עם שחקן מכבי חיפה סינטיהו סלליך אך היה חייב לחזור ארצה בשל סיבות אישיות ולכן בחודש מאי יחזור לאיטליה בכדי להשלים את  התהליך ולהגיע בכשירות מלאה לפתיחת העונה הבאה.


שחקני הפועל חדרה. מומנטום נהדר (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי