מוריד לחץ? קלינגר לא מדבר עם שחקני הפועל ת"א על הפלייאוף העליון

ניר קלינגר, רז שלמה
ניר קלינגר, רז שלמה | אריאל שלום

האדומים מודעים לכך שיהיה עליהם לנצח לפחות שני משחקים מתוך שלושה כדי להתברג בין שש הראשונות בסיום העונה הסדירה ומאמינים ביכולתם לעשות זאת, אולם לא אומרים זאת בקול. ינקו חזר לאימונים

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

יומיים לאחר הניצחון 0:2 על הפועל קריית שמונה ששמר על סיכוייה של הפועל תל אביב לסיים את העונה הסדירה בין שש הראשונות ועם כרטיס לפלייאוף העליון, הקבוצה פותחת בהכנות לקראת שני משחקי המפתח במחזורים הבאים, ביום שני הבא בטדי נגד בית"ר ירושלים ושבוע בדיוק לאחר מכן יהיה לה משחק חוץ נוסף וקשה לא פחות, בדרבי נגד מכבי תל אביב.

לאחר 23 מחזורים בליגת העל וסיבוב שלם מאז הגיעו להפועל תל אביב המנהל המקצועי משה סיני והמאמן ניר קלינגר, האדומים במקום השביעי והם כרגע מחוץ לשישייה רק בעקבות הפרש שערים נחות לעומת זה של הפועל חיפה, כשגם הפועל חדרה שבמקום החמישי ביתרון של שתי נקודות בלבד. על אף שבקבוצה מדברים על כך שרק שני ניצחונות בשלושת המחזורים הבאים יובילו למקום בפלייאוף העליון, במתחם חודורוב הבהירו שהם מכוונים את ההכנות אך ורק למשחק הקרוב נגד בית"ר ירושלים ועל כן לא תהיה מצדם שום התייחסות לדרבי או למשחק הבית נגד הפועל חדרה במחזור ה-26.

קלינגר והצוות המקצועי ממשיכים בהפקת מסקנות מקצועיות מההפסדים הרצופים להפועל ומכבי חיפה, שחלקן כבר באו לידי ביטוי בניצחון 0:2 בשבת והשיחות האישיות ימשכו בימים הקרובים, כשהמטרה היא להביא להמשך ההשקעה והמחויבות על כר הדשא ובאימונים. כאמור, קלינגר אינו מדבר עם שחקניו על הפלייאוף העליון ומאמין כי היכולת והחשיבה והאמונה של השחקנים יביאו את ההישג. בקבוצה גם טוענים שאם יצליחו לעמוד במשימה, יהיה זה הישג גדול בהשוואה למעמד וליכולת של הפועל תל אביב כשניר קלינגר ומשה סיני הגיעו.

בנושא המקצועי, השוער אריק ינקו החלים מהפציעה במפשעה ובמותן וההחלטה אם ישוב להרכב הפותח או שיואב ג'ראפי ימשיך בין הקורות תתקבל בהמשך האימונים.
החלוץ הניגרי מייקל אולהה משקיע מאמצים גדולים באימונים ובמועדון רואים את ההתקדמות שלו מאז שהגיע מוויאטנם. שחקן נוסף שמגלה יכולת מרשימה באימונים הוא עומר דמארי, ששותף נגד קריית שמונה כמחליף. הקשר הגנאי עמנואל בואטנג, שלא היה בסגל הרחב במחזור האחרון בשל סיבה מקצועית, אמור לשוב לסגל נגד בית"ר ירושלים.


ינקו. יתחרה עם ג'ראפי על מקום בהרכב (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי