ביקורת קשה כלפי שחקני מכבי חיפה: "אין כאן כוכבים שראויים לאליפות"

נטע לביא, סאן מנחם
נטע לביא, סאן מנחם | דני מרון

במועדון לא אהבו את הגישה והיכולת אמש בטדי: "לא ייתכן שהם לא עומדים בלחץ". טענות הופנו גם לעבר השיפוט: "מוזר שפוקסמן שישב ב-VAR לא התערב בשער הראשון"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

תחושות קשות במכבי חיפה לאחר הפסד החוץ 2:0 לבית"ר ירושלים. אם ערב המשחק עוד דובר על צמצום הפער ממכבי תל אביב לשלוש נקודות, במקום זה פער הנקודות גדל לשש נקודות – וזאת על אף שהמוליכה לא הצליחה לנצח בסמי עופר את הפועל חיפה ביום שבת.

האווירה בחדר ההלבשה בטדי לאחר המשחק הייתה קשה וניתן היה לחוש את התסכול הגדול בקרב אנשי מכבי חיפה, גם מהיכולת ומהגישה של השחקנים בעיקר במחצית הראשונה. "זה היה נראה כי חלק מהשחקנים עלו לחוצים ומפוחדים באווירה של טדי. אסור שזה יקרה לנו", אמרו בחיפה והוסיפו, "לא יכול להיות שהם נופלים בלחץ. פעם שלישית שאנחנו מגיעים לבאר ולא יודעים לשתות ממנה, איך זה קורה?".

במועדון גם לא הכחישו את העובדה שזו פעם שלישית הקבוצה מגיעה למצב שהיא יכולה לצמק את הפער מהמקום הראשון ולא מצליחה, מה שמצביע על נחיתות מול מכבי תל אביב. "כנראה שאין כאן כוכבים שראויים לאליפות", אמרו בכרמל בצער.

במכבי חיפה ציינו כי כל שחקני המפתח הציגו יכולת חלשה ורק מספר הצלות של ג'וש כהן מנעו תבוסה והשאירו את התוצאה בהפרש של שני שערים. ולמרות זאת, כהן גם היה אשם עיקרי בספיגת השער השני כשגרם למצב נייח מתוך הרחבה. למעשה, זו הפעם השנייה שזה קורה לשוער העונה – הפעם הראשונה הייתה במשחק הגביע מול אום אל פאחם, אז השופט פסק על מצב נייח בעקבות בזבוז זמן של האמריקאי.

מעבר לפן המקצועי ולגישת השחקנים, במכבי חיפה גם הפנו טענות לעבר צוות השיפוט על שריקת הפנדל לזכות בית"ר.ומי שספג את מירב הביקורת הוא שופט המסך דוד פוקסמן. "כולם ראו שלא היה שום פנדל בין עופרי ארד לעלי מוחמד. מוזר ששופט ה-VAR בחר שלא להתערב. פעם שנייה שזה קורה לנו עם פוקסמן", אמרו במועדון.


ריינשרייבר בשיחה עם פוקסמן. טענות על השיפוט (דני מרון)

בקבוצה ינסו כעת להרים את השחקנים לקראת המשחק מול הפועל חדרה (שבת, 19:45 בספורט3) ונראה כי דולב חזיזה ישוב להרכב לאחר שאתמול שוב עלה מהספסל ולא מן הנמנע שגם ירדן שועה יקבל הזדמנות ב-11, על חשבונם של מקסים פלקושצ'נקו ויאניק ווילדחסוט או צ'רון שרי.

אגב, לאחר שריקת הסיום פרצה על כר הדשא תקרית כאשר פרדי פלומיין מבית"ר ירושלים התגרה בקהל הירוק בתנועת התרסה ולאחר מכן טען שעשה זאת כתגובה לנהמות מצד האוהדים הירוקים. במכבי חיפה טענו כי הנושא ייבדק, אך בשלב זה לא הגיבו לאירוע.


שועה ורוקאביצה בחימום בטדי. בשבת יחד בחוד? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי