אוהד בית"ר טוען: "אוהדי מכבי חיפה התקיפו אותי עם סכינים, אלות ורצח בעיניים"

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | דני מרון

דוד מרדכי כתב כי לאחר המשחק עצרו את רכבו כ-12 אוהדים ירוקים, במארב מתוכנן, הרסו את רכבו וגרמו לנזקים בשווי עשרות אלפי שקלים. "אני רועד ומפוחד, רק רצינו לראות כדורגל"

(גודל טקסט)

לעומת מזג האוויר הקפוא בבירה, המשחק בין בית"ר ירושלים ומכבי חיפה באצטדיון טדי היה לוהט. הקבוצה של רוני לוי ניצחה 0:2 בזכות שערים של אלירן עטר בהופעת הבכורה וכן שער נוסף של פרדי פלומיין וצימקה את הפער מהירוקים לשש נקודות. לצערנו מסתבר כי המשחק לא עבר חלק ובסיום המשחק היה אירוע אלימות. כשעל פי החשד, מספר אוהדי מכבי חיפה התקיפו אוהד של בית"ר ירושלים.

תלונה שהגיש אוהד בית"ר בגין תקיפה בצומת בת בירושלים משטרת מחוז ירושלים פתחה היום (שני) בחקירה לבירור נסיבות האירוע. במשטרה עושים מאמצים להתחקות אחר החשודים בתקיפה ובטוחים שיצליחו לשים את ידם עליהם. במשטרה מתכוונים לאסוף מידע ממצלמות אבטחה שנמצאות בסביבת האירוע על מנת להגיע למבצעי העבירה. 
 

דוד מרדכי, אוהד בית"ר, כתב על המקרה בפוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק שלו: "לאחר המשחק נגד מכבי חיפה עצרו את הרכב שלי שלוש מכוניות ברמזור בצומת פ"ת. הם ירדו מהרכבים עם דוקרנים, סכינים, אלות ורצח בעיניים. מדובר ב-12 אנשים בערך (התנהלות של ארגון מסודר). הם תקפו את הרכב שלי כשאני ועוד שני חברים סגורים בתוכו. הם שברו לי את כל הרכב, השמשות, המראות והפח. מדובר בנזק של עשרות אלפי שקלים".

האוהד, שפרסם תמונה של השמשה מנופצת, הדגיש גם כי מדובר ב"נזק נפשי ארוך טווח, לי ובמיוחד לשני בני הנוער שהיו איתי". מרדכי המשיך לתאר: "מאה מטר ממול היה מחסום משטרתי וכשהמטרה ניסתה לעצור את התוקפים – הם ברחו. השוטרים אמרו לי שיעצרו אותם במחסומים הבאים משום שהעבירו התראה". הפוסט נכתב בשעות הבוקר, ומרדכי סיפר כי הוא בדרך לתחנת המשטרה "ואחר כך אלך לבית החולים כדי לטפל בעצמי. אני רועד ומפוחד. רק רצינו לראות כדורגל".


הרכב של אוהד בית"ר ירושלים (צילום: "סטטוסים מצייצים")

לסיום העביר מסר וביקש עזרה: "אני לא בעל כוח ואמצעים לצאת למלחמות מול כל העולם אבל אני באמת צריך שתעזרו לי להקים קול צעקה. מישהו חייב להפסיק להתעלם מתקיפות של אוהדי בית"ר ירושלים בכל עיר בארץ ובמיוחד בירושלים".

 
ממשטרה מחוז ירושלים נמסר בתגובה: "בעקבות האירוע נפתחה חקירה, אשר נמצאת בראשיתה. מעבר לזה לא נוכל להוסיף".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי