לירוי צעירי חתם במכבי הרצליה לעונה וחצי: "עוד אחזור לרמות הגבוהות"

צעירי מול מוחמד
לירוי צעירי, עלי מוחמד | דני מרון

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הקשר יחזק את הקבוצה מליגה א' כשבחוזהו אופצייה לעזוב בקיץ: "אהבת המשחק שלי מעל הכל". ניצל את העובדה שהחלון בליגה השלישית פתוח עד ראשון. חיים לשחקניו אחרי חדרה: "גאה בכם"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לספורט1 נודע הבוקר (שלישי) שקשר הפועל כפ"ס, לירוי צעירי, חתם במכבי הרצליה לעונה וחצי, ויחזק את הקבוצה מליגה א'  ששרויה במאבקי התחתית. אין ספק כי מדובר בחיזוק משמעותי עבור הקבוצה. הקשר מחזיק באופצייה להשתחרר מהחוזה בסיום העונה.

צעירי בן ה-30, רשם השנה שבע הופעות ליגה במדי הקבוצה של אופיר חיים ולמרות שהציג  מספר משחקים טובים, לא היה בתוכניות של הצוות המקצועי, כשביום האחרון של החלון ההעברות אף היה קרוב לסיכום בהפועל פ"ת ובהפועל עפולה. כעת, משום שחלון ההעברות בליגה א' פתוח עד ה-16.2, הוא יכול היה להשלים את המעבר.

לאחר החתימה אמר צעירי לספורט1: "הובהר לי בכפר סבא שלא אשחק, ואהבת המשחק שלי היא מעל הכל. לא אפרט מה לא הסתדר. גם כששיחקתי טוב – לא נתנו לי את הבמה. אני לא מתעסק בעבר וממשיך הלאה".


צעירי עם חיים. "לא קיבלתי הזדמנויות גם כשהייתי טוב" (תומר חבז)

על קבוצתו החדשה: "באתי לעזור לקבוצה ולאריאל (שיימן) לצאת מהמצב שנקלעו אליו. לירוי צעירי לא אמר את המילה האחרונה ועוד אחזור לרמות הגבוהות. חשוב לי לשחק ולא להעביר את הזמן".

"הובהר לי בכפ"ס שלא אשחק ואהבת המשחק שלי מעל הכל" התייחס צעירי לחתימתו בשיחה עם ספורט1. "אני לא אכנס לדברים שלא הלכו. גם ששיחקתי והיית טוב, לא נתנו לי את הבמה. אני לא מתעסק בעבר וממשיך לדרך חדשה". על מכבי הרצליה: "באתי לעזור לקבוצה ולאריאל לצאת מהמצב שנקלעו אליו. לירוי צעירי לא אמר את המילה האחרונה ואחזור לרמות הגבוהות. חשוב לי לשחק ולא להעביר זמן".

בכפ"ס חזרו אתמול לאימונים לאחר ההפסד המאכזב להפועל חדרה, כאשר המאמן אופיר חיים ערך שיחה קצרה עם שחקניו: "אני גאה בכם על השבוע הקשה שעברנו ועל הניצחונות שהשגנו. אנחנו חייבים לדעת להמשיך קדימה".


שחקני הפועל כפר סבא. זכו למחמאות ממאמנם (אריאל שלום)

במועדון מנסים להוריד את הלהבות לאחר ההרחקה של בן רייכרט, שאף פרסם פוסט בנושא, כאשר המאמן אופיר חיים אף שוחח עם השחקן. בינתיים בקבוצה מחכים לבדיקת האולטרסאונד שיעבור קיזיטו, אז ייקבע אם הוא סובל מקרע בשריר הארבע הראשי, שישביתו לשלושה שבועות נוספים לפחות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי