בית"ר הודיעה: איינבינדר ייעדר שבועיים, גארסיה שלושה שבועות

דן איינבינדר, ליוואי גרסיה
דן איינבינדר, ליוואי גרסיה | דני מרון

קשר הירושלמים סובל מחבלה ברצועה האחורית בברכו, שחקן ההתקפה נפגע בקרסול. בקבוצה נשמו לרווחה, שכן היה חשש כי יושבתו ליותר מחודש. נפתחה מכירת הכרטיסים להפועל תל אביב

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי הניצחון הגדול על מכבי חיפה, שחקני בית"ר ירושלים קיבלו היום (שלישי) מנוחה ויחזרו מחר לאימונים לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב. בינתיים, המועדון נשמו לרווחה אחרי שבבדיקות שעברו דן איינבינדר וליוואי גארסיה התגלה כי השניים ייעדרו לשבועיים ושלושה שבועות בהתאמה, זאת לאחר שהיה חשש שהפציעות שלהם יגררו היעדרות בת חודש לפחות.

כזכור, איינבינדר נפצע במשחק ההפסד של בית"ר להפועל כפר סבא. מי שנושא את סרט הקפטן בהיעדרו של עידן ורד, עבר אתמול בדיקת MRI שגילתה כי הוא סובל מחבלה ברצועה האחורית בברכו. גארסיה, שנפצע נגד בני יהודה והוחלף בשלב מוקדם, סובל מפגיעה בקרסול. מהמועדון נמסר כי "השניים ילוו על ידי הצוות הרפואי בכל הליך השיקום".

במקביל, בית"ר הודיעה שמכירת הכרטיסים לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב החלה. חברי "בית"ריסט" יזכו להנחה במחירי הכרטיסים, שיעלו כ-80 ש"ח עבורם. לשאר האוהדים, מחיר הכרטיסים ליציע המזרחי או המערבי יעמוד על 110 ש"ח, בעוד ליציע הצפוני הכניסה תעלה 90 שקלים ו-45 לנוער, חייל או אישה.

איינבינדר. יחזור תוך שבועיים למגרשים (אריאל שלום)
איינבינדר. יחזור תוך שבועיים למגרשים (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי