דגני חולה אך צפוי לשחק בטדי, דריכות גדולה בהפועל ת"א

אוראל דגני
אוראל דגני | דני מרון

במועדון מגדירים את המשחק הקרוב כגמר גביע. הקפטן נעדר מהאימון אך יעמוד לרשות הקבוצה. ההחלטה לגבי האיש בין הקורות תתקבל בבוקר המשחק. וגם: ההמתנה לפסיקה של פיפ"א בנוגע לחובות העבר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

שחקני הפועל תל אביב זכו היום (רביעי) ליום מנוחה מאימונים. מחר הקבוצה תשחרר לאימוני נבחרת ישראל בשפיים את השוער יואב ג'ראפי, הבלם רז שלמה ובתקווה גם את הקפטן אוראל דגני שהחמיץ את האימון אתמול בשל מחלה. בקבוצה מאמינים כי דגני, שחזרתו להרכב נגד עירוני קריית שמונה סייעה למשחק ההגנה של הקבוצה, יהיה כשיר למשחק החשוב נגד בית"ר ירושלים ביום שני. כזכור, דגני נעדר מהתבוסה הגדולה נגד מכבי חיפה והחמיץ גם את המשחקים נגד הפועל חיפה (הפסד 1:0) והפועל כפר סבא (ניצחון 1:2).

בהפועל ישנה דריכות שיא לקראת המשחק בטדי. בשנה שעברה ניצחה הפועל 0:1 משער מאוחר של אחמד עאבד, ובקבוצה מבינים כי בכדי להגיע לפלייאוף העליון הם צריכים לנצח בשניים משלושת המשחקים האחרונים שנותרו לליגה הסדירה. לאחר מכן תפגוש הפועל את מכבי תל אביב בדרבי ותסיים את הליגה הרגילה במשחק נגד הפועל חדרה. במועדון מגדירים את המשחק כגמר גביע לכל דבר.

השוער אריק ינקו שב לאימונים מלאים והמאמן ניר קלינגר צפוי להכריע רק בבוקר המשחק מי יפתח בין הקורות. אתמול, אגב, קיימו האדומים משחק אימון נגד קבוצת הנוער וניצחו 0:2 בזכות שערים של מזל שביט הצעיר והקשר עמנואל בואטנג.

אריק ינקו. המאמן יחליט לגבי השוער רק בבוקר המשחק (אריאל שלום)

בינתיים, במועדון נערכים לפסיקה של פיפ"א מלפני כמה חודשים בנוגע לחובות העבר מלפני מספר שנים, חובות העומדים על שבעה מיליון שקלים, וכן פסקי דין נוספים עליהם תתקבל החלטה עד סוף אפריל. יש לציין כי הבעלים הנוכחיים, איציק ניסנוב ושרון ניסנוב, אינם קשורים לתביעות אלו ובזמן רכישת המועדון חתמו על מסמך שהם רק יעזרו בשיחות מול פיפ"א בתיאום עם ההתאחדות לכדורגל. העניין זוכה לטיפול מצד עו"ד יוסי גאייר ופרקליט ספרדי נוסף מול פיפ"א.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי