אוהדי בית"ר יגיעו לאימון בשישי: "הפועל זה לא עוד משחק"

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | מאור אלקסלסי

חברי לה פמיליה יגיעו עם אביזרי עידוד, האווירה בבית"ר מתחממת: "כולם יודעים מה החשיבות, חייבים לנצח אותם". קריאף, עטר וממן צפויים להמשיך ב-11. לוי נקרא לשיחה עם חוגג, שתיערך בשבוע הקרוב

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

עשרות חברי ארגון לה פמיליה יגיעו מחר (שישי) לאימון בית"ר ירושלים על מנת לעודד את השחקנים לקראת המפגש נגד הפועל תל אביב. על פי גורמים בארגון, האוהדים יגיעו מלווים בציוד עידוד ובבית"ר כבר נערכים לאפשרות שינסו להפסיק את האימון לזמן קצר על מנת לעודד את השחקנים.

בבית וגן כבר נתלה שלט תחת הכותרת "לא חוזרים בלי שלוש נקודות". "כולם יודעים מה חשיבות המשחק עבור האוהדים שלנו. חייבים לנצח את הפועל תל אביב, זה לא עוד משחק", אמר אחד השחקנים אתמול.

רוני לוי עדיין לא תרגל את ההרכב לקראת המשחק, אבל בהיעדרם של דן איינבינדר וליוואי גרסיה ברור שפרדי פלומיין, אלירן עטר ואופיר קריאף ימשיכו ב-11. למעשה, המאמן לא מתכנן שינויים מיוחדים לקראת המשחק הקרוב כשגם חנן ממן אמור להמשיך ב-11. בתוך כך, הלילה הודיעה בית"ר לאוהדים כי הכרטיסים ליציע המזרחי אזלו, בשורה מעודדת עבור המועדון לאחר ניסיון ארוך למלא את היציעים, שלא צלח במשחקים האחרונים.


אלירן עטר. ימשיך ב-11 גם נגד הפועל תל אביב (דני מרון)

במועדון ייקחו את פרדי פלומיין לשיחה בעקבות אירועי המשחק מול מכבי חיפה, זאת כדי להימנע בעתיד ממצב שבו השחקן מורחק בשל התגרות הקהל היריב. גם חלק מהזרים האחרים יקבלו מסר דומה.

רוני לוי נקרא בשבוע שעבר לשיחה עם יוסי בניון ומשה חוגג בעניין החוזה שלו, אך במועדון טוענים כי השיחה נדחתה בעקבות בקשת המאמן והיא אמורה להתקיים בימים הקרובים. "כמו שחוגג הבטיח בעבר – רוני לוי יהיה המאמן בעונה הבאה", הבהירו במועדון.

עד עתה הבטיחו את מקומם קרוב ל-16,000 איש בטדי לקראת המשחק מול הפועל ת"א. אנו קוראים לאוהדים להגיע בתחבורה הציבורית, שמתוגברת בזכות שיתוף פעולה עם חברת שאטלז בירושלים עצמה ובתגבור של רכבות מתל אביב ובית שמש עד לתחנת מלחה. בסיום ימתינו הרכבות וייסעו בשיטת "מלא וסע".


"רוני לוי יהיה המאמן בעונה הבאה" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי