בק"ש מקווים: "השחקנים חייבים להפנים את הדברים של שרצקי"

איזי שרצקי
איזי שרצקי | דני מרון

לקראת המשחק נגד מכבי ת"א (ראשון, 20:00 בספורט4) הבעלים הגיע השבוע לאחד האימונים וניסה לדרבן את השחקנים. רפואה מתכנן לעלות עם שלושה בלמים, קארצב יפתח, התלבטות בין עאבד לאבוחצירה

(גודל טקסט)

קריית שמונה עוברת תקופה קשה בעקבות רצף איום של שמונה משחקים ברציפות ללא ניצחון שהוביל אותה במרחק של שלוש נקודות בלבד מעל הקו האדום. לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב מחר (ראשון, 20:00, שידור ישיר בספורט4) מפלס הלחץ עלה במועדון ולכן הבעלים איזי שרצקי שבר שתיקה, כאשר הגיע לאימון הקבוצה ושוחח עם השחקנים.

שרצקי ביקש משחקים להיות מחויבים למשחקי הליגה הקרובים ולא להיות נאיביים ובמועדון מקווים שדבריו של הבעלים ישפיעו לטובה: "הם חייבים להפנים את הדברים של שרצקי ולתת הרבה יותר מעצמם".

מבחינה מקצועית המאמן קובי רפואי עשוי לשנות מערך ולפתוח עם שלושה בלמים, כאשר אורי דהאן וזיו מורגן יחזרו להרכב, בעוד מרקוס דיניז ייעדר בשל פציעה. מוחמד שכר יירד לעמדת המגן הימני על מנת להפתיע הצהובים דרך האגפים.

גם עדן קארצב שהגיע העונה בהשאלה ממכבי תל אביב, יפתח בהרכב לצידם של ראדו גינסארי וסמואל בראון. התלבטות נוספת של המאמן היא בחלק ההתקפי בין יואב אבוחצירה לבין אחמד עאבד, שפתח על הספסל במשחק שעבר מול הפועל תל אביב.


עדן קארצב. יפגוש את קבוצת האם שלו (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי