צפו בתקציר: 1:3 קריטי לאשדוד בחוץ על כפר סבא

דין דוד
עלאי אלמקייס | מאור אלקסלסי

הדרומיים התרחקו עד כדי 12 נקודות מהקו האדום ועשו צעד משמעותי בדרך להבטחת עוד עונה בליגת העל, הודות לשערים של דוד, יחזקאל ומרין שכבש לראשונה בקבוצתו החדשה. הירוקים רק חמש הפרש מהקו האדום

(גודל טקסט)

אחרי שאיבדה סיכוי ממשי להשתלב בפלייאוף העליון, התארחה מ.ס. אשדוד אצל הפועל כפר סבא במטרה להימלט מהחלק התחתון של הטבלה והשיגה 1:3 גדול במשחק החוץ. עכשיו אשדוד עם 28 נקודות, שהותירו אותה אומנם במקום העשירי בטבלה, אך היא התרחקה עד כדי 12 נקודות מהקו האדום. כפר סבא נשארה במקום ה-11 עם 23 נקודות, והיא מרוחקת רק חמש נקודות מהמקום ממנו יורדים לליגה הלאומית.

כבר בדקה השנייה עלתה האורחת מאשדוד ליתרון 0:1. בנצי מושל העביר כדור רוחב ודין דוד בעט בלי לעצור, לפינת שערו של איתמר ישראלי. איזה פתיחה נהדרת לאורחת. בדקה ה-30 כבר 0:2. אזולאי גלגל מקרוב, הכדור פגע בקורה ושגיב יחזקאל דחק את הכדור החוזר לרשת החשופה. יחזקאל אומנם היה בעמדת נבדל במהלך שקדם לשער, אבל שופטי המסך אישרו את השער.

כפר סבא לא ויתרה ובדקה ה-53 צימקה ל-2:1. הכדור הגיע אל עומר פדידה, שבעט ברגל שמאל מקצה הרחבה לפינה ופנימה, שערו השלישי בארבעת המשחקים האחרונים. החל מהדקה ה-61, נשארה כפר סבא עם 10 שחקנים. סודיק אטנדה הכשיל את שגיב יחזקאל, ספג את הכרטיס הצהוב השני במשחק והורחק.

אשדוד הבטיחה את ניצחונה היקר בדקה ה-86, כשעלתה ליתרון של 1:3. גורדנה שלח כדור ארוך נהדר, השוער ישראלי יצא אליו והדף היישר אל ג'ימי מרין, שבעט פנימה מול שער ריק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי