איגוד השופטים פסק: הרחקת לבאבידי מוצדקת. מימר יעמוד לדין

שרון מימר
שרון מימר | אריאל שלום

הוועדה המקצועית בחנה את החלטת נאאל עודה לשלוף צהוב שני למגן הפועל חדרה וקבעה כי השופט צדק, המאמן ייענש בשל התבטאויותיו בסיום המשחק נגד מכבי חיפה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

השיפוט של נאאל עודה במשחק בין מכבי חיפה להפועל חדרה אתמול (שבת) עורר כעס גדול בקרב אנשי הקבוצה מהשרון, אשר כפי שפורסם הבוקר, החליטו לפנות לאיגוד השופטים בדרישה לפסול את עודה בטענה ל"חריגה מגבולות הספורט". אלא שלאחר שהוועדה המקצועית של האיגוד בדקה את ההחלטה המרכזית של איש המשרוקית במשחק – הרחקתו של מגן חדרה דיא לבאבידי, מסתמן כי דווקא חדרה היא זו שתיענש.

איגוד השופטים הודיע כי הגיש תלונה רשמית לתובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, בדרישה להעמיד את מאמן חדרה שרון מימר לדין משמעתי, בגין התבטאויותיו בסיום המשחק ("הפסדנו לשופטים, לא למכבי חיפה"). בנוסף, מטעם האיגוד נמסר כי בכוונתם לבחון מעתה כל התבטאות חריגה של מאמן ובעל תפקיד בנושא השיפוט ולפעול למיצוי הדין עמם ככל שינסו לתרץ כישלון אישי וקבוצתו על חשבון צוות השיפוט. עוד נכתב בהודעה: "למען הסר ספק ולמי שעדיין משתמש בהגדרות שעניינן גודל המועדון, הננו להבהיר כי זוהי מדיניות האיגוד כלפי כל מועדון, קטן כגדול, ללא שום הבחנה ביניהם".

הדרישה להעמדת מימר לדין מגיעה כמובן לאחר שהוועדה המקצועית פסקה כי עודה צדק כששלף את הכרטיס הצהוב השני ללבאבידי ובנימוק נכתב: "השחקן ראה באופן ודאי את תנועת היריב לעבר הכדור ונהג בחוסר אחריות ותוך משחק מסוכן, כאשר הרים רגל ישרה עם פקקים חשופים לכיוון פניו של היריב. אין כל הכרח בפגיעה בפועל בנסיבות המתוארות, אלא מספיקה התנהלות חסרת אחריות ומסוכנת לצורך הנפת כרטיס צהוב. במידה והייתה מתרחשת פגיעה פיזית ישירה, היא עלולה הייתה לחייב הנפת כרטיס אדום ישיר".

לבאבידי. הורחק בצדק (מאור אלקסלסי)
לבאבידי. הורחק בצדק (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי