מימר נדרש להתנצל בפני עודה: "לא התכוונתי לפגוע, אמרתי מה הרגשנו"

שרון מימר
שרון מימר | אודי ציטיאט

תובע ההתאחדות פנה למאמן הפועל חדרה והבהיר לו כי יועמד לדין אם לא יחזור בו מדבריו הקשים על שופט המשחק נגד מכבי חיפה: "ל התייחסתי כלל לרמת השיפוט, אבל לא הייתה כוונה לפגוע", מסר. קוגבנייה עזב את הקבוצה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

מתקפתו החריגה של שרון מימר נגד השופט נאאל עודה עלולה לעלות לו ביוקר. כזכור, בשבת האחרונה הפסידה הפועל חדרה 1:0 למכבי חיפה, במשחק בו נותרה בעשרה שחקנים עוד משלהי המחצית הראשונה, ובסיומו מימר תקף את השופט הראשי ובין השאר טען: "הפסדנו לשופט, לא למכבי חיפה. הוא פשוט לא כיבד אותנו".

זו לא הייתה התבטאות ראשונה של מימר נגד השיפוט בישראל,  מוקדם יותר החודש, לאחר המשחק נגד סקציה נס ציונה, הוא גם אמר ש-"ה-VAR הורס את הכדורגל, זה איכסה אחד גדול" – והבוקר (שני) הגיעה תגובת ההתאחדות לכדורגל להשתלחויות האחרונות.

מימר למעשה נדרש להתנצל על הביקורת הנוקבת נגד עודה, אחרת יתייצב לדיון משמעתי, וכך אכן עשה. "אני לא מאשים אותו, זה כנראה היה גדול עליו", אמר מימר על עודה לאחר המשחק והיועץ המשפטי של ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, טען כי אלה התבטאויות לא ראויות ודרש את התנצלות המאמן, אחרת "אאלץ לפעול בפן המשמעתי".


מימר. לא יועמד לדין (מאור אלקסלסי)

במכתב שהעביר מימר באמצעות הפועל חדרה לאיגוד השופטים, הוא התנצל על דבריו: "לא הייתה לי כוונה לפגוע. הדברים יוחסו לגישה איתה הגיע השופט למשחק ועל פי מה שאנחנו הרגשנו על המגרש ועל הספסל. לא התייחסתי כלל לרמת השיפוט ולהחלטות. אם השופט נפגע, הרי שזו לא הייתה הכוונה". יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון אף פנה הבוקר ליו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון בדבר כוונתו להחמיר עם מי מבעלי התפקידים בקבוצות שיחרגו בהתבטאויותיהם כלפי צוותי השיפוט.

ועוד במועדון, מועד ההעברות של חודש ינואר הסתיים, אבל הפועל חדרה ממשיכה בשינויים בסגל. הבוקר היא הגיעה להסכם פרידה עם הקשר דידייה קוגבנייה. האחרון היה אמור להיות מוקפא בחודש ינואר במסגרת עסקת הטרייד עם מכבי חיפה, אבל לבסוף העסקה לא יצאה לפועל והשחקן זכה להזדמנות נוספת – אך לאחר המשחק מול מכבי חיפה החליטו הצדדים על פרידה.

במסגרת התרת חוזהו, תשלם חדרה פיצוי של שתי משכורות והשחקן כעת צפוי לעבור לליגה הגאורגית, שם עדיין ניתן להחתים שחקנים. כזכור, קוגבנייה שיחק בעברו בדילה גורי הגאורגית ומשם הגיע הקיץ להפועל חדרה. "קיווינו וציפינו שדידייה יהיה אחד הכוכבים שלנו העונה וזה לא קרה. כעת החלטנו להיפרד" אמרו בחדרה. כבר בימים הקרובים צפוי הקשר לעזוב את ישראל.


ישוב לגיאורגיה. קוגבנייה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי