קלינגר וסיני ימשיכו בהפועל ת"א: "יצרו קבוצה חדשה ושקט מקצועי"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

הכרזה על הישארות המאמן והמנהל המקצועי תהיה אחרי הבטחת המקום בפלייאוף העליון. שביעות רצון אחרי ה-0:1 על בית"ר: "ההכנה הטקטית ניצחה". במועדון הציבו את הגביע כמטרה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
ה-0:1 הקטן-גדול של הפועל תל אביב על בית"ר ירושלים בטדי אתמול (שני) הביא לצהלה גדולה בחדר ההלבשה האדום. שלוש הנקודות העלו את הקבוצה למקום החמישי וקירבו אותה מאוד להבטחת המקום בפלייאוף העליון, ובמועדון ממתינים להעפלה הרשמית ולמשחק רבע גמר גביע המדינה מול הפועל רעננה כדי להכריז שהמאמן ניר קלינגר והמנהל המקצועי משה סיני ימשיכו בעונה הבאה.

בהפועל ת"א סיפרו כי הצוות קלינגר את סיני יצר קבוצה חדשה, שקט מקצועי ואווירה טובה מול האוהדים. אם האדומים אכן ישלימו את המשימה (כאשר שני המשחקים שנותרו לסיום הליגה הסדירה הם מול מכבי תל אביב והפועל חדרה) ויסיימו בשישייה הראשונה, הם יזכו להכנסה כספית של כשלושה מיליון שקלים. בנוסף, במועדון מאמינים שזכייה בגביע המדינה היא משימה אפשרית ורוצים לסיים עם הישג ענק את העונה הנוכחית, שהחלה בקריסה מקצועית.
 

אז איך הושג הניצחון על בית"ר? בקבוצה מספרים שכבר באימון הראשון אחרי הניצחון 0:2 במחזור הקודם על עירוני קריית שמונה החלו לעבוד על תבנית המשחק. גורם סיפר: "העבודה הייתה בעיקרה טקטית. הצוות דיבר ותרגל את מה שאנחנו צריכים לעשות בטדי, והיה ברור שההכנה למשחק נגד בית"ר לא תהיה דומה להכנה שהייתה לפני ה-5:0 למכבי חיפה".


משה סיני (עדי אבישי)

"ההכנה הטקטית ניצחה בגדול", המשיך אותו גורם. "באימונים כל שחקן ידע בדיוק מה לעשות מול כל שחקן ירושלמי. ההצבה של עומר דמארי כחלוץ ליד עומרי אלטמן בלבלה את כל ההגנה של בית"ר והפתיעה את רוני לוי. הניצחון הזה הוא ניצחון במשחק על כל העונה".

זה היה גם ניצחון גדול עבור קלינגר, שהתחשבן נגד הקבוצה שאימן בעונה שעברה והחליטה לוותר על שירותיו. "ניר מחויב להפועל תל אביב בלבד ובכדורגל היום כבר אין סיפורי נקמה מול האקסית", טענו בסביבת המאמן.

מי ששוב לא שותף, משחק שני ברציפות היה הרכש של ינואר, פליפה רודריגס האורוגוואי, שכדרור לא אחראי שלו ואיבוד כדור לנטע לביא מול מכבי חיפה פתח את מטח השערים מול הירוקים. קלינגר הבטיח אתמול כי השחקן יקבל בהמשך את ההזדמנות שלו, כמו גם החלוץ הניגרי מייקל אולהה, שמשתפר באימונים. גם מאור בוזגלו נמצא בהתקדמות בשבועות האחרונים וצפוי לשוב בקרוב להרכב.


עומר דמארי ועומרי אלטמן אמש (דני מרון)

מי שזכה למחמאות גדולות היה הקפטן אוראל דגני. הבלם התאושש ממחלה, נכנס ישירות להרכב והיה זה שארגן והנהיג את כל מערך ההגנה והיציאה להתקפות מתפרצות. כעת ההכנות מתרכזות לדרבי הגדול ביום שני נגד מכבי ת"א, בו ניצחון מפתיע יבטיח סופית את המקום בפלייאוף העליון.

במועדון ציינו כי יביאו את האנרגיות החיוביות מטדי לקרב שיתקיים בבלומפילד מול חניכיו של ולדימיר איביץ', שיהיו המארחים בהתמודדות. מתוך 29,000 האוהדים הצפויים להגיע למשחק, מעל 4,000 צפויים להיות אדומים, והמירוץ להשגת כרטיס כבר החל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי