ק"ש תשרוד בליגה ללא חלוץ טבעי? אבוחצירה גמר את העונה

יואל אבוחצירה
יואל אבוחצירה | אריאל שלום

השחקן שנפצע במהלך ההפסד למכבי תל אביב סובל מקרע ברצועה הצולבת והקבוצה הצפונית, שנפרדה מקיליאן שרידן, נותרה ללא שחקן חוד. עבדאללה חליחל הצעיר צפוי לקבל דקות

(גודל טקסט)

בעיצומה של עונה קשה ומאבקי הישרדות בליגת העל, קריית שמונה קיבלה היום (שלישי) בשורה קשה במיוחד כשהתברר שיואל אבוחצירה, החלוץ הטבעי היחיד בסגל הקבוצה הצפונית, סובל מקרע ברצועה הצולבת וייעדר מהמגרשים זמן רב.

אבוחצירה, שהפך לשחקן הרכב קבוע תחת המאמן קובי רפואה, נפצע כזכור במהלך משחק הליגה האחרון בבלומפילד נגד מכבי תל אביב ובבדיקת MRI שעבר אובחן כי הוא סובל מקרע מלא ברצועה הצולבת בברכו ולמעשה החלוץ גמר את העונה. בקריית שמונה ינסו לאלתר עם אחמד עאבד ומוחמד שכר שאמורים לקבל את הקרדיט בחלק הקדמי, כשבמקביל גם עבדאללה חליחל הצעיר צפוי לזכות לדקות משמעותיות.

לספורט1 נודע כי בקריית שמונה שוקלים לשלוח את אבוחצירה לבדיקה נוספת, אולם במועדון קיימת פסימיות גדולה לגבי האפשרות שהוא ישוב לשחק כדורגל העונה. לאחר שנפרדה מקיליאן שרידן במהלך חודש ינואר, הקבוצה של קובי רפואה לא צירפה מחליף וכעת, בעקבות היעדרותו הצפויה של אבוחצירה, היא תיאלץ להסתדר עד תום העונה ללא אף שחקן חוד טבעי.

שחקן נוסף שנפצע מול מכבי תל אביב הוא שכר, שאמור לעבור צילום בשעות הערב. בנוגע לבלמים עידן נחמיאס ומרקוס דיניז, השניים ינסו לחזור לאימונים בהדרגה כשהמטרה היא להכשירם למשחק הקרוב נגד מכבי נתניה. מי שעדיין נמצא בספק להתמודדות הוא איסמעיל ריאן שסובל ממתיחה בשריר ונותר מחוץ לסגל בהפסד בבלומפילד.

אבוחצירה במהלך המשחק המדובר (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי