הפועל חדרה תציע חוזה חדש לחגי גולדנברג

חגי גולדנברג
חגי גולדנברג | אריאל שלום

המגן זוכה להערכה רבה גם על כר הדשא וגם מחוץ לחדר ההלבשה ויזכה להצעה חדשה בימים הקרובים. מנשה זלקה ולוסיו צפויים לפתוח מול בית"ר ירושלים (19:30, שידור ישיר בספורט4)

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

לאחר ההפסד למכבי חיפה שגרם לטענות סביב נושא השיפוט, כעת בהפועל חדרה מקווים לצאת לדרך חדשה לקראת המשחק הביתי ביום שבת נגד בית"ר ירושלים (19:30, שידור ישיר בספורט4). כשנותרו שני משחקים בלבד בעונה הסדירה במועדון מבינים שהם יצטרכו לקחת נקודות במחזורים הנותרים על מנת להבטיח את הכרטיס לפלייאוף העליון ולהפתיע את קבוצתו של רוני לוי.

המאמן שרון מימר צפוי לבצע מספר שינויים בהרכב, כאשר הקפטן מנשה זלקה עשוי לחזור ל-11 על חשבונו של דיאא לבאבידי, שהורחק בשבת. גם לוסיו שפתח את המשחק בחיפה על הספסל יקבל את האשראי בהרכב.

בניתים בחדרה כבר חושבים על העונה הבאה ומעוניינים להמשיך את ההתקשרות עם מספר שחקנים ומי שצפוי לקבל חוזה חדש הוא הבלם חגי גולדנברג שיערוך פגישה בימים הקרובים עם ההנהלה. בחדרה מרוצים מהשתלבותו של גולדנברג ששיחק במספר עמדות ונחשב לאחד מהשחקנים המצטיינים של העונה. "אין ספק שחגי כיום הוא אחד המגנים הטובים בליגה ונעשה הכול כדי שימשיך איתנו" אישרו בחדרה.


צפוי לפתוח מול בית"ר ירושלים .לוסיו (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי