סימאו קיבל דקות וספורי כיכב ב-0:4 של הפועל באר שבע

רמזי ספורי, מרואן קבהא, דוד קלטינס
רמזי ספורי, מרואן קבהא, דוד קלטינס | דני מרון

החבורה של יוסי אבוקסיס הביסה את קבוצת הנוער של המועדון במשחק הכנה לקראת הפועל כפר סבא (ראשון החל מ-20:00, ספורט3). בכורה לא רשמית לפורטוגלי, צמד לקשר שהגיע מהפועל ת"א

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

כחלק מההכנות של הפועל באר שבע לקראת משחק הליגה ביום ראשון מול הפועל כפר סבא (החל מ-20:00, שידור ישיר בספורט3), ערכה הקבוצה הערב (רביעי) משחק אימון מול קבוצת הנוער של המועדון וגברה עליה 0:4.

בין השאר נועד המשחק מול הנוער לאפשר למספר שחקנים בסגל של יוסי אבוקסיס לחזור לכושר, בין השאר לקשר הפורטוגלי, דויד סימאו, שטרם שיחק העונה ולבלם לואי טאהא, שחזר רק בשבוע שעבר לאימונים לאחר היעדרות ארוכה. גם השוער המחליף ירדן קרישטול זכה לפתוח.

כבר בדקה הרביעית ניב זריהן כבש לאחר בישול של קייס גאנם וקבע 0:1 לבוגרים. זו גם הייתה תוצאת המחצית, שנמשכה 30 דקות. בתחילת המחצית השנייה הפורטוגלי ז'וסואה כבש את השער השני לבוגרים, בדקה ה-31. חמש דקות לאחר מכן נייג'ל האסלביינק בישל לרמזי ספורי שכבש מקרוב וקבע 0:3. בדקה ה-51 שוב האסלביינק בישל לספורי שהשלים צמד וקבע את תוצאת המשחק. הקשר צפוי להחליף בהרכב במשחק מול כפר סבא את ז'וסואה שייעדר עקב צבירת תשעה כרטיסים צהובים.

ההרכב של הקבוצה הבוגרת: ירדן קרישטול (עידן קוסקאס), אור דדיה (נוי חדד), שיר צדק (עידו כהן), לואי טאהא, אורן ביטון (שון גולדברג), דוד סימאו, נאור סבג, רמזי ספורי, נייג'ל האסלביינק, ניב זריהן (ז'וסואה), קייס גאנם.


יעלה בהרכב מול כפר סבא. רמזי ספורי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי