אם תגיע לאוהדים הפורעים, בית"ר תגיש תביעות אישיות

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | אודי ציטיאט

במועדון חוזרים להילחם בתופעה, כפי שעשה חוגג בעבר. גורם במועדון על הרדיוס: "אפשר היה להסתפק באחד". בבית הדין הסבירו: לא קיבלנו שמות של האוהדים. עדי תורגל לצד מוחמד וממן

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים נענשה אתמול (רביעי) בשני משחקי רדיוס ותאלץ לארח את מ.ס אשדוד ומכבי פתח תקוה מחוץ לטדי. עד שיוחלט היכן תשחק (כזכור, אתמול הוחלט במועדון לערוך סקר בין האוהדים כדי להחליט האם להעביר את המשחקים בבלומפילד, בנתניה, במושבה או בטרנר), אבל עד אז התפנה אתמול גורם בכיר במועדון לדבר על העונש שהושת עליהם.

"בשורה התחתונה, אם הוחלט להעניש את המועדון בגלל אותם אוהדים, אולי היה אפשר היה להסתפק ברדיוס אחד בלבד. בית הדין החמיר איתנו, אבל זו העבירה ה-13 העונה והדיין הסביר שלא יוכל להתחשב בנו בעת קביעת העונש", אמר. בשעות שלפני הדיון, ניסו בבית"ר להפעיל את מערך האבטחה כדי לאתר את הפורעים. "אבל בנסיבות שנוצרו, עם יציעים מלאים וצפיפות ביציעים מאותם אזורים שבהם הושלכו חפצים, היה קשה לאתר אותם".

העובדה שבית"ר לא הצליחה להגיע לשמות האוהדים ולא הגישה מסמך כזה לבית הדין, מסבירים גורמים בבית הדין, הובילה לעונש חמור. יחד עם זאת, נראה שגם הגעה לאותם אוהדים הייתה מסתיימים בהרשעה ובענישה חלקית. משה חוגג עושה מאמצים גדולים לנסות ולהשתלט על אירועים מהסוג הזה. אם אוהדים ייתפסו בסופי של דבר, ייתכן שתוגש נגדם תביעה אישית, כפי שחוגג עשה בעבר עם אוהד שנאלץ לערוך מגבית כדי לשלם את הכסף, לאחר פשרה שהושגה בעניין באמצעות שחקן העבר רונן פייגנבוים.


עשוי לחזור להרכב. תמיר עדי (מאור אלקסלסי)

בצד המקצועי, רוני לוי עדיין לא תרגל את כל ההרכב, אבל אתמול תורגל תמיר עדי במרכז השדה, במקום אופיר קריאף, יחד עם עלי מוחמד וחנן ממן. נראה כי זו השלישייה שתפתח בקישור. פרט לכך, רוני לוי מתלבט האם להסיט את אנטואן קונטה לצד ימין או להשאיר את חוליית ההגנה כפי שהיא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי