אכזבה בהפועל ת"א מאולהה, דמארי צפוי לפתוח גם בדרבי

מייקל אולהה
מייקל אולהה | אודי ציטיאט

במועדון מעריכים את ההשקעה של הניגרי באימונים, אך בינתיים מבינים כי הוא לא מצליח לתרגם זאת במשחקים. גם רודריגס ובוזגלו ממתינים להזדמנות נגד מכבי ת"א. בצוות המקצועי יתמקדו בגלזר ובגולסה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים, בהפועל תל אביב מקווים לרשום הפתעה שנייה בתוך שבוע בדרבי נגד מכבי תל אביב ולהתקרב לעבר הכרטיס הנכסף לפלייאוף העליון. אתמול (רביעי) ערכה הקבוצה אספת שחקנים בתחתם חודורוב ומעבר להערכה ליכולת במשחק קלינגר דיבר על דרכים נוספות כדי להגיע למשחק מול האלופה מוכנים יותר.

האדומים למדו את הלקח מהתבוסה 5:0 למכבי חיפה וימשיכו באותה מגמה כמו במשחק מול בית"ר ירושלים דרך משחק טקטי וסגור ובמועדון מבהירים כי לא מדובר בבונקר: "בכל הליגות הגדולות באירופה טקטיקה היא דרך לנצח משחקים ולפצח את השיטה של היריבה". בצוות המקצועי בחרו להתמקד בשחקני מרכז השדה מכבי תל אביב, במיוחד בדן גלזר ואייל גולסה שבונים את ההתקפות של הצהובים.

אך בהפועל תל אביב לא רק מדברים על הגנה – שלושת השערים האחרונים של הקבוצה הגיעו דרך בעיטות עונשין של עומרי אלטמן ועדיין מקווים כי הרכש הניגרי מייקל אולהה ישתלב בקבוצה ויוביל לתפוקה התקפית. בצוות המקצועי טוענים כי השחקן משקיע באימונים, אבל ישנה אכזבה גדולה במשחקים. לכן עומר דמארי עשוי להמשיך ב-11.


צפוי לשמור על מקומו בהרכב. עומר דמארי (דני מרון)

שחקן הרכש הנוסף שהגיע בינואר, פליפה רודריגס שירד לספסל בעקבות יכולת מאכזבת מול חיפה בסמי עופר, מחכה גם הוא להזדמנות בהרכב של קלינגר ולהוכיח כי הוא יוכל לתרום מבחינה התקפית. גם מאור בוזגלו שהחלים ממחלת הנשיקה ממתין להזדמנות בהרכב, אך מסתמן שהמאמן לא יערוך שינויים ב-11 פרט לשחקן בחוליית הקישור שעשוי לרדת לספסל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי