לפני המשחק המכריע בק"ש: אייל סגל התייחס לעתידה של נתניה

אייל סגל
אייל סגל | דני מרון

הבעלים פנה לאוהדים וביקש: "המועדון בריא ומסודר, בואו לא ניכנס למרה שחורה". הויבך וקהת ייעדרו, צ'ירקוביץ ומלדה צפויים לפתוח. הקבוצה תצא לצפון לאחר האימון המסכם

(גודל טקסט)

כשנתרו עוד שני משחקים לסיום העונה הסדירה, מכבי נתניה תתארח מחר (שבת החל מ-14:45, שידור ישיר בספורט4) בקריית שמונה במטרה לקחת שלוש נקודות ולשמור על סיכוי להעפיל לפלייאוף לקראת המחזור האחרון בבית מול מכבי תל אביב.

"אנשים אומרים שהעונה הזאת היא כישלון, אבל המטרה שהוצבה היא פלייאוף עליון והקבוצה הזאת עדיין נאבקת על המטרה הזו. אנחנו רוצים קודם כל לנצח ולא להסתכל על תוצאות אחרות ולהעביר את ההכרעה למחזור האחרון", אמרו במועדון. במטרה לערוך הכנה אידיאלית למשחק, מיד לאחר האימון המסכם, תצא הקבוצה למלון באיזור שדה אליעזר, הממוקם כרבע שעה מקריית שמונה.

מבחינה מקצועית, טים הויבך עדיין חולה וייעדר גם מחר, כאשר לזאר צ'ירקוביץ ימשיך לפתוח במרכז ההגנה כשבקבוצה הביעו שביעות רצון עד כה גם מתפקודו במשחק מול הפועל חיפה וגם באימונים. ויקי כחלון חולה ובספק, כשגם רועי קהת, שיושב שבעה בעקבות מות אחותו נועה ז"ל, ייעדר כשיונס מלאדה תורגל במקומו אך גם גיא מלמד עדיין בתמונת ההרכב.


ייעדר מהמשחק בקריית שמונה. רועי קהת (אריאל שלום)

בעניין אחר, בעלי הקבוצה אייל סגל, התייחס הבוקר לסוגיית עזיבתו כשכתב לאוהדים בדף הפייסבוק: "כתבתי לפני כשלושה שבועות שאני זז הצידה ומפנה את הדרך לאחר. עד בואו, הדירקטוריון באמצעות המנכ"ל ינהל את המועדון. עוד הוספתי, שכולי תקווה שהאוהדים יבחרו וייבחרו לדירקטוריון. לכן התפטרתי מחברותי בדירקטוריון. לכן ניתקתי את עצמי מקבלת ההחלטות. לכן הדירקטוריון הוא היחיד שייקבע את התקציב וחלוקתו. לכן לא יימכר שחקן ללא החלטת הדירקטוריון".

על עתיד המועדון: "חברותיי וחבריי לקהל, מכבי נתניה מועדון בריא ומסודר ומי שיקבל אותו לידיו, לא יהיה עסוק בהחזרת חובות בארץ ובחו"ל ולא יידרש לאולטימטומים ממוסדות פיפ"א או אופ"א. וגם אם בתקופת הביניים תקציבו ינוע סביב ה-20 מיליון ש"ח, ניתן יהיה לעשות נפלאות גם בתקציב שכזה. בואו לא נכנס למרה שחורה, נשנס מאתניים וניקח אחריות ובעיקר נדע כולנו יחד להתאחד, להיות צנועים, ללכת בראש זקוף ולצעוד קדימה בגאון".

הרכב משוער: דני עמוס, כארם ג'אבר (ויקי כחלון) לזאר צ'ירקוביץ', דולב אזולאי, זלאטן שחוביץ', אלמוג כהן, גבי קניקובסקי, ניקו אולסק, חן עזרא, יונס מלאה (גיא מלמד), פאטוס בצ'יראי.


אייל סגל. "בואו לא ניכנס למרה שחורה" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי