אופיר חיים לקראת ב"ש: "קל לראות את מי מקפחים ואת מי לא"

אופיר חיים
אופיר חיים | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל כפר סבא דיבר לקראת המשחק נגד הקבוצה מבירת הנגב (ראשון החל מ-20:00, ספורט3) והתייחס לטעויות השיפוט: "קל יותר לשרוק נגד הקטנות". בן רייכרט ישוב להרכב

(גודל טקסט)

לאחר שני הפסדים רצופים וכשיתרונה מסקציה נס ציונה שניצבת מתחת לקו האדום עומד רק על חמש נקודות, הפועל כפר סבא תנסה להפתיע קבוצה גדולה נוספת, כשתתארח באצטדיון בנתניה אצל הפועל באר שבע (ראשון החל מ-20:00, שידור ישיר בספורט3)

"סיכומים לעונה נעשה בסופה. לא חגגנו אחרי שניצחנו את מכבי חיפה ואתבית"ר ירושלים ולא נכנסו למרה שחורה אחר יתוצאות פחות טובות", אמן המאמן אופיר חיים לקראת התמודדות. "אסור לשכוח ששיחקנו בשני המשחקים האחרונים בעשרה שחקנים וזו משימה לא פשוטה. אני חושב שהמשחק נגד אשדוד היה אולי אחד המשחקים היותר טובים שלנו השנה והפסדנו, זה הכדורגל. אבל אני מאוד שמח על המשחק והיכולת שהפגנו וזה נותן לי הרבה אופטימיות לקראת ההמשך".

על היריבה: "הפועל כפר סבא עולה לכל משחק במטרה לנצח וכך יהיה גם ביום ראשון מול הפועל באר שבע. הבדלי הכוחות ברורים, אבל אמרו את זה גם לפני ששיחקנו מול חיפה ובית"ר. אנחנו לא צריכים לדבר, אנחנו צריכים לעשות".

טעויות השיפוט נגד קבוצתו במשחק האחרון ובכלל: "נראה שקל יותר לשרוק נגד הקבוצות הקטנות ולא רק בהחלטות המשמעותיות. בעידן הטלוויזיה ושופטי המסך כולם רואים מי מקופח ומי לא. לצערי קופחנו במשחק האחרון, אבל זו כבר היסטוריה. נקווה שהטעויות לא יחזרו נגדנו ושהשיפוט יהיה הוגן".


מעודד מהיכולת. אופיר חיים (אריאל שלום)

לקראת משחקי הפלייאוף התחתון: "כפר סבא מביאה איתה בעיקר משחק הקרבה, לב ונשמה. כי לפני איכות וכישרון, קבוצה שלא תביא את הדברים שציינתי לא תשרוד. אני מאוד מאמין בשחקנים שלי ובטוח שהם מבינים גם את גודל האחריות שלנו, שהיא בראש ובראשונה לשמח את אנשי המועדון ואת הקהל הנפלא שלנו".

על המפגש עם האקסית מב"ש: "אימנתי ושיחקתי בקבוצות רבות, כולם מכירים את ההיסטוריה. ללא ספק להפועל באר שבע יש מקום מיוחד בליבי, אבל היום אני בהפועל כפ"ס וכל כולי מרוכז בהצלחת המועדון. אין דבר שאני יותר רוצה מאשר להצליח פה. לא אכפת לי שב"ש תנצח עד סוף השנה אבל בראשון אנחנו נבוא כדי לנצח".

מבחינה מקצועית, המאמן יחסר בשני המשחקים הקרובים את סודיק אטנדה שירצה עונש הרחקה בגין הכרטיס האדום שספג מול מ.ס אשדוד ובנוסף צבירת חמישה כרטיסים צהובים כשאת מקומו ימלא במרכז ההגנה ג'ניה ברקמן.

בקישור, בן רייכרט יחזור בעצמו מעונש הרחקה ויפתח כשחיים מתלבט האם לספסל את בובקר טראורה שנמצא בכושר פחות טוב לאחרונה, כשיהב אפריאט ושגיא דרור מתחרים איתו על המקום בחלק ההתקפי.


ישוב למרכז המגרש. בן רייכרט (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי