זריהן והאסלביינק נאבקים על המקום האחרון בהרכב ב"ש

ניב זריהן
ניב זריהן | מאור אלקסלסי

אבוקסיס מתלבט באשר לשחקן שיפתח בהתקפה לצידו של שהר, בעוד ספורי יחליף את ז'וסואה המורחק. אם קהבא לא היה יהיה כשיר למשחק מול כפר סבא (ראשון, 20:00 בספורט3), סימאו יפתח במקומו

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע השלימה היום את הכנותיה לקראת משחק הליגה מחר מול הפועל כפר סבא (ראשון, 20:00 בספורט3). באר שבע נמצאת בתקופה האחרונה במומנטום החיובי ותנסה להשיג ניצחון ליגה שלישי ברציפות על חשבון קבוצתו של אופיר חיים.

לצד הרצון לזכות בגביע המדינה, התואר היחיד שנמצא עדיין בהישג יד מבחינתה של באר שבע, קבוצתו של יוסי אבוקסיס סימנה גם את המקום השלישי בטבלה כמטרה. אם באר שבע תמשיך ברצף הניצחונות, היא עשויה למצוא עצמה בטבלה מעל בית"ר ירושלים, עוד לפני משחקי הפלייאוף העליון. כזכור, באר שבע תקיים את המשחק באצטדיון בנתניה, כ-130 קילומטרים מבירת הנגב, בשל עונש הרדיוס שספגה בעקבות הנהמות הגזעניות של כמה מאוהדיה במהלך משחק החוץ מול עירוני קריית שמונה לפני כחודש.

במפגש הקודם בין הקבוצות בסיבוב הראשון, באר שבע ניצחה 0:1 משער של הקשר הפורטוגלי, ז'וסואה, שהפעם ייעדר בגין צבירת תשעה כרטיסים צהובים. רמזי ספורי, שכבש השבוע צמד במשחק אימון שערכה הקבוצה מול קבוצת הנוער של המועדון, צפוי לתפוס את מקומו של ז'וסואה. בנוסף, מי צפוי לקבל מחר דקות ראשונות העונה במדי הקבוצה הוא הפורטוגלי, דויד סימאו. מרואן קבהא שסובל ממחלה הצליח אמנם להשלים אימון מלא, אך בצוות הרפואי של הקבוצה יעקבו מקרוב אחר מצבו, ואם הוא יחוש ברע מחר לפני המשחק, סימאו שתוכנן לעלות מהספסל, עשוי לעלות במקומו בהרכב.

המגן הימני הצעיר, אור דדיה הצעיר, שסיים לרצות עונש הרחקה, יחזור להרכב במקומו של בן ביטון, שסובל מקרע קטן בשריר המפשעה ויעדר לתקופה של כחודש. בחלק הקדמי, אבוקסיס מתלבט באשר לשחקן שיפתח לצידו של מלך שערי הקבוצה העונה, בן שהר. כאשר ניב זריהן שפתח בהרכב במחזורים האחרונים נלחם על המקום האחרון בהרכב מול נייג'ל האסלביינק, שנעדר מהמשחק הליגה האחרון מול בני יהודה עקב אילוצים אישיים.


האסלביינק וזריהן. מתמודדים על מקום אחד בהרכב (דני מרון)

הבלם לואי טאהא שחזר לאימונים מלאים לאחר היעדרות ממושכת, הוריד חלודה בשבועיים האחרונים וצפוי להיכלל בסגל למשחק מחר לראשונה מזה כחודשיים וחצי. עם זאת, החלוץ אנתוני וארן, שעדיין סובל מכאבים בקרסולו, נמצא בספק והחלטה לגביו תתקבל בסמוך למועד המשחק ואילו הקשר דוד קלטינס, שמתאושש משבר בזרת ברגלו, ימשיך להעדר.

הרכב משוער: אוהד לויטה, אור דדיה, מיגל ויטור, שיר צדק, אורן ביטון, מרואן קהבא (דוד סימאו), תומר יוספי, רמזי ספורי, ניב זריהן (נייג'ל האסלביינק), אלטון אקולטסה, בן שהר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי