אבוקסיס: "הרבה שחקנים במצבו של קבהא היו מוותרים על המשחק"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

הקשר גנב את ההצגה בניצחון על כפר סבא: "אין מאושר ממני לנצח ביום הולדת. חיכיתי לזה הרבה זמן". אופיר חיים: "יש לי אהבה בלב לבאר שבע, זה לכל החיים"

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע השיגה הערב (ראשון) ניצחון חשוב על הפועל כפר סבא, במשחק הרדיוס שנערך באצטדיון בנתניה. הקבוצה מבירת הנגב השיגה ניצחון שלישי ברציפות והתבססה במקום הרביעי בטבלה, כשהיא רחוקה רק שתי נקודות מבית"ר ירושלים במאבק על המקום השלישי. מי שגנב את ההצגה היה מרואן קבהא, שסבל ממחלה לאורך כל השבוע, אך הפתיע את הצוות המקצועי ברגע האחרון כשביקש לשחק, והצליח לכבוש ולנצח ביום ההולדת שלו.

יוסי אבוקסיס היה מרוצה בסיום: "כמובן שיש עוד הרבה דברים לשפר, אנחנו שמחים מאוד שהשגנו ניצחון שלישי ברציפות. פתחנו את המשחק טוב, אבל ספגנו שער שהכניס אותנו ללחץ והיינו קצת לא מאורגנים אחרי זה. מהר מאוד התעשתנו, שלטנו במגרש, אני חושב שיש לנו עוד הרבה דברים לשפר, אבל כיף לשפר את זה אחרי הניצחונות"

המופע של מרואן קבהא: "האמת שהשבוע הוא הלך לבית החולים לבדיקות, כבר לא ספרתי אותו למשחק הזה, תרגלתי את ההרכב בלעדיו, ואז הוא פתאום הגיע לאימון וביקש לשחק. אני חושב שזה באמת מגיע לו, מעבר לכך שהוא חוגג יום הולדת, הוא הוכיח הרבה בגרות. הרבה שחקנים היו מוותרים על המשחק הזה במצבו".

הציפיות והלחץ לקראת הפלייאוף העליון: "אני לא יודע מה זה להוריד לחץ, אנחנו תמיד רוצים לנצח ולשאוף קדימה, בגלל פתיחת העונה שהייתה פחות הטובה, והפער שנפתח מהמקום השני, כיוונו למקום השלישי, אבל אנחנו עדיין רוצים להיות שם, עדיין רוצים לנצח. יש עוד דברים לשפר, אבל כמו שאמרתי, כיף לשפר את זה אחרי ניצחנות". 


מרואן קבהא. גנב את ההצגה (דני מרון)

גיבור המשחק, מרואן קבהא היה נרגש בסיום: "אין מאושר ממני, לנצח ביום הולדת, שזה הדבר הכי חשוב, וגם להבקיע שער. חיכיתי לזה הרבה זמן, זה יצא יותר מתוק ממה שדמיינתי לעצמי. שמח על השלוש נקודות".

התקופה הטובה ביותר בנגב: "יוסי נותן לי את כל הביטחון ואני שמח להחזיר לו על המגרש. אני עדיין לא ברמה שאני רוצה להגיע אליה, אבל אני מאמין בעבודה קשה, עם הזמן זה יגיע".

הדימיון לאבוקסיס, שהיה קשר אחורי: "ברור שזה עוזר, יוסי היה אחד הקשרים הטובים בארץ. אנחנו לומדים ממנו הרבה, במיוחד שחקני האמצע, שהוא נותן לנו המון עצות ועוזר לנו להשתפר. אני חושב שיש בו הרבה, כי הוא הגיע לאימון מהמקום של השחקנים, ואני שמח לשחק בשבילו".


אופיר חיים. מאוכזב (דני מרון)

מנגד, אופיר חיים היה פחות מרוצה: "קיבלנו גולים מצחיקים, ממה שראיתי על הקווים, זה גולים שאסור לנו לקבל. שופט המסך גומר את כל הקבוצות, כל נגיעת יד מובילה לפנדל, זאת בעיה. צריכים להיות מרוכזים בדברים הקטנים, בפעולות הקטנות, כי הם מכריעות את הכל"
 

 
המטרות למשחק הערב: "באנו לנצח את המשחק, לא באנו לשחק על תיקו, אני חושב שהראינו את זה. יכולנו להוציא יותר, התוצאה מאוד מאכזבת אותי, אבל אני אופטימי, יש הרבה דברים טובים בקבוצה ונמשיך הלאה"
 
התשואות מאוהדי הפועל באר שבע: "יש לי אהבה בלב לבאר שבע, זה לכל החיים. מרגש"
 
מה נראה מכפר סבא במאני טיים: "אנחנו נראה קבוצה טובה, שראויה וצריכה להישאר בליגה. זאת ההבטחה שלי"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי