הייאוש ברעננה גובר: "לא מקובל ששחקנים ותיקים לא מתפקדים"

שחקני הפועל רעננה מאוכזבים
שחקני הפועל רעננה מאוכזבים | אריאל שלום

בשרון מבינים שירידה אפשרית לליגה הלאומית הולכת ומתקרבת בצעדי ענק אחרי ה-1:0 לבני יהודה, שחקנים כמו אביחי דין ודוד מתאוס ספגו ביקורות קשות וגם נציגי הנבחרת הצעירה: "הסיכוי לשרוד נראה קלוש"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

ההתרסקות של הפועל רעננה נמשכת. לאחר ההפסד אמש (ראשון) 1:0 לבני יהודה, הקבוצה נותרה תקועה במקום האחרון עם 16 נקודות ואינה מצליחה לנצח גם כשעל הקווים עמד אתמול המאמן השלישי העונה, גל כהן.

במועדון מספרים על ייאוש שהולך וגובר וגם בתוך הקבוצה כבר הולכים ומתמעטים האנשים שמאמינים שאפשר יהיה לשרוד כנגד כל הסיכויים בליגת העל. גורם בסביבת המועדון אמר אתמול לאחר ההפסד: "קבוצה שמנצחת רק פעמיים ב-25 משחקים לא יכולה לשרוד בליגת העל. האכזבה ענקית, לא מקובל ששחקנים ותיקים עם ניסיון רב ושורה של שחקני סגל הנבחרת הצעירה לא מתפקדים על המגרש. הסיכוי לשרוד נראה קלוש, אבל נותרו שמונה משחקים לסיום העונה התקווה עוברת למשחק הבא".

כידוע, במחזור סיום העונה הסדירה תפגוש הפועל רעננה באצטדיון המושבה את הפועל כפר סבא, לה שבע נקודות יותר מאשר לרעננה ולמעשה עבור השתיים מדובר במשחק על כל הקופה. גל כהן עשוי להמשיך על הקווים גם בשבוע הבא והוא עדיין מאמין שהקבוצה יכולה להישאר: "חובה להמשיך להביא למשחקים את המלחמה ואת רוח הקרב ואז יהיה סיכוי שלא נרד. אני מאמין שהפועל רעננה תישאר בליגת העל".

בסביבת המועדון טענו אתמול כי מי שמבקש לחשוב שמכירתו של החלוץ קייס גאנם להפועל ב"ש היא הסיבה להתרסקות, טועה ומטעה. בקבוצה טוענים כי גם עם גאנם הכול לא הסתדר מקצועית מתחילת העונה: "לא מובן איך שחקנים עם טונות של ניסיון כמו אביחי ידין, שניר שוקר, כרם ארשיד, עידו לוי, דוד מתאוס ורבים אחרים משחקים עם משקלות על הרגלים", אמרו בשרון.


ידין. "שחקנים מנוסים משחקים עם משקולות על הרגליים" (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי