עזריה: "צריך לבוא בגישה שכל משחק הוא על שש נק'", בכפ"ס התאכזבו מהטעויות בהגנה

דן עזריה
חנן ממן | דני מרון

הקשר דרוך ומוכן לקראת הפלייאוף. בקבוצה לא לקחו קשה את ההפסד לב"ש אך אמרו: "קשה מאוד לנצח כשסופגים גולים כאלה". שביעות רצון מטראורה ("נראה מחויב יותר"), דאגה מחסרונו של אטנדה ומכאביו של סוקונה

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא קיוו מאוד להפתיע אמש קבוצה גדולה נוספת, אך למרות שהובילו משער מוקדם של יהב אפריאט, הקבוצה של אופיר חיים נכנעה 1:3 להפועל באר שבע כששיחקה לא רע אך ביצעה טעויות בהגנה ושילמה על כך מחיר יקר.

"היו לנו הרבה דקות טובות, אבל אין יותר מדי מה להתרגש מהמשחק הזה. קשה מאוד לנצח שסופגים גולים כאלה", אמרו במועדון, שם ציינו את חסרונו של הבלם סודיק אטנדה, שייעדר גם מהמשחק מול הפועל רעננה. אותו משחק שיינעל את הליגה הסדירה יהיה כנראה גם משחק העונה של כפר סבא.

בקבוצה היו מרוצים מהשתלבותו של הקשר בובקר טראורה, שסופסל אמש לאחר היכולת הפחות טובה שלו לאחרונה, אך עלה מהספסל ושיחק טוב בחצי השעה שקיבל. "ראו שזה עזר לו והוא נראה הרבה יותר מחוייב ורוצה", אמרו בקבוצה.


אמדו סוקונה. דאגה מכושרו (דני מרון)

מן העבר השני, בקבוצה מודאגים מעט מכושרו של אמדו סוקונה, חלוץ הרכש שהגיע מהפועל פתח תקווה, אך ציינו כי הוא סובל מכאבים בברך, זכר לדלקת ממנה הוא סובל ומונעת את כשירותו המלאה.

"אנחנו יוצאים עם תחושות מאוכזבות כי יכולנו לצאת עם הנקודות" אמר בסיום הקשר דן עזריה, שהפך לאחד השחקנים המשמעותיים העונה בקבוצה מהשרון. "לצערי זה לא קרה, אבל נשב ונלמד מהטעויות שלנו כדי להוציא נקודות במשחק הבא. עשינו טעויות לא מחוייבות של חוסר מזל וחוסר ריכוז. אלו דברים שאפשר לתקן".

על משחקי הפלייאוף התחתון: "צריך לבוא בגישה שכל משחק הוא על שש נקודות. אם נעשה רצף של כמה ניצחונות אני בטוח שנהיה רגועים יותר ונישאר בליגה".

דן עזריה. אופטימי לקראת הפלייאוף (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי