בעקבות שירי הנאצה: הפועל ת"א פנתה להתאחדות שתבחן את העניין לאחר הדרבי

שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב | דני מרון

במועדון קיבלו הודעות זועמות מהקהל על שירי הנאצה ורצו להעמיד את שחקני מכבי תל אביב לדין. האדומים חולמים על ניצחון ראשון בדרבי מאז 2013/14: "זה יהווה חותמת סופית על חזרה לצמרת"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב מתכוננת לדרבי הערב (שני, 20:15) נגד מכבי תל אביב כאילו מדובר בגמר ליגת האלופות. מעבר לצד המקצועי, האדומים התעסקו הבוקר בהתנהגות הלא מכובדת של מכבי תל אביב. בהפועל החליטו שלא לשתוק על ההתנהגות של שחקני מכבי תל אביב שהתגרו בקבוצה. גורמים במועדון  שראו את הסרטון וקיבלו המון תגובות נזעמות מאוהדי הקבוצה העבירו להתאחדות לכדורגל בקשה לבדוק את הנושא ולהעמיד את כל שחקני מכבי תל אביב לוועדת משמעת וכמוכן תישלח תלונה למוסדות השיפוטיים של אופ"א בטענה של הסתה לאלימות.

גורם בכיר בהפועל ת"א הוסיף: "ראינו את הדברים האלו, אנחנו עכשיו לא רוצים להתעסק בזה כרגע, ואנחנו לא מדברים על זה. אולי בהמשך נשלח את הסיפור הזה להתאחדות לכדורגל. זה מצחיק ולא מכובד".

תובע ההתאחדות לכדורגל ניר רשף ייקבל החלטה בנושא רק לאחר הדרבי אבל גורם בהתאחדות לכדורגל: "מסתמן ששחקני מכבי תל אביב לא יועמדו לדין בהתאחדות לכדורגל, זה סיפור שהוא במישור האתי ואין בו הסתה. הנושא אם יטופל בהמשך – יועבר למנהלת הליגה שצריכה להחליט האם יש כאן סיפור".


שרון ניסנוב ואיציק ניסנוב (עדי אבישי)

ובחזרה למשחק: הדריכות בקרב ראשי המועדון ובקרב האוהדים גדולה מאוד וכבר אתמול בתום האימון המסכם במתחם חודרוב החלו לספור את השעות עד למשחק. האדומים רוצים מאוד את הניצחון שכן שלוש נקודות יבטיחו להן את המקום בפלייאוף העליון ללא קשר למחזור סיום הליגה הסדירה נגד הפועל חדרה. מעבר לכך, האדומים לא היו בפלייאוף העליון מאז עונת 2013/14 – עונת השיא של עומר דמארי בקבוצה, באותה עונה גם רשמו את הניצחון האחרון בדרבי. בסיבוב השני הפועל השיגה 22 נקודות מתוך 33 אפשריות – 67% הצלחה.

בתאריך 26 באפריל 2014 האדומים כבר הובילו 0:3 על הצהובים של פאולו סוזה בזכות שערים של עומר דמארי, אוראל דגני בבעיטה לחיבורים וגילי ורמוט (בפנדל), כאשר ערן זהבי שעלה מהספסל צימק לזכות האלופה. דמארי ודגני יפתחו היום ב-11 וזהבי יהיה אורח ביציע. כאורחת הפועל לא ניצחה בדרבי מאז נובמבר 2011, אז השיגה 1:3 משערים של מריו פאצ'לקה, אלרואי כהן ושי אבוטבול.

מעבר להכנסה כספית גדולה החשובה בהכנות לקראת העונה הבאה, במועדון מרגישים שהפועל יכולה לצאת לדרך חדשה וחזרה לצמרת הכדורגל הישראלי אחרי שנים קשות וניצחון הערב יהיה החותמת לכך. "נכון שלדרבי חוקים משלו כמאמר הקלישאה, אבל ניצחון אדום ייתן חותמת רשמית למועדון כקבוצה של ניר קלינגר ומשה סיני", אמרו בסביבת המועדון. כזכור בשבוע שעבר דווח כי השניים ימשיכו בוודאות בעונה הבאה. "פעם הכינוי של הפועל היה ספינת הדגל האדומה והגיע הזמן להחזיר את האמירה לפורמה", אמרו.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים בטדי. רוצים עוד ניצחון גדול (דני מרון)

הקבוצה תקיים אסיפה קצרה בחודרוב בשעות הערב המוקדמות לפני היציאה לבלומפילד. "כשחקנים, קלינגר וסיני הגיעו כדי לנצח בכל משחק, זה נדבק בנו. אנחנו רוצים להיות אלה שמנצחים את מכבי שלא הפסידה העונה".
 

ברמה המקצועית, הפועל תל אביב עבדה על מערך טקטי מיוחד. בקבוצה סימנה את המאבק במרכז השדה נגד דן גלזר ואייל גולסה כמפתח לניצחון. מעבר לכך שני המגנים, איאד אבו עביד ומרווין פירסמן אמורים ללחוץ על שחקני האגפים עומר אצילי ויונתן כהן. נראה שהפועל תשמור על ה-11 שהובילו אותה לניצחון 0:1 על בית"ר ירושלים. את האדומים  ידחפו קרוב ל-5,000 אוהדים שהבטיחו תצוגת עידוד בלתי נשכחת.

עומרי אלטמן נגד יונתן כהן בסיבוב הקודם (דני מרון)

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, איאד אבו עביד, רז שלמה ,אוראל דגני, מרווין פירסמן, ניר לקס, שי אייזן, סטפן ספירובסקי, מוטי ברשצקי, עומרי אלטמן, עומר דמארי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי