הלם בכפר סבא: "שחקנים יצאו לבלות לפני משחקים ומתנהלים בשכונתיות"

אופיר חיים , עמיר תורג'מן
אופיר חיים , עמיר תורג'מן | דני מרון , אודי צטיאט

סערה במועדון מהשרון פיטורי אופיר חיים ומינויו של עמיר תורג'מן: "בתקופה האחרונה שחקנים פשוט שמו פס". פרטים חדשים על המחלוקת עם יצחק שום ועתידו של רביד גזל נחשפו

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

יממה מטלטלת עברה על הפועל כפר סבא. העולה החדשה, שנמצאת במרחק חמש נקודות מעל הקו האדום, הודיעה אמש (שלישי) על עזיבתו של המאמן אופיר חיים והחלפתו בעמיר תורג'מן, שחתם עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת.

מי שעקב אחרי שרשרת האירועים בכפר סבא, הבין שהפרידה מחיים לא הייתה צעד פתאומי ולמעשה התבשלה לאורך התקופה האחרונה, כאשר למרות ההצלחה היחסית שלו, המתיחות בין המאמן להנהלה הידרדרה משבוע לשבוע. 

כבר לפני מספר שבועות, המאמן ערך שיחת יחסינו לאן עם ראשי המועדון, בה נקבע שהשניים ישוחחו לאחר המשחק מול הפועל חדרה, אך רצף הניצחונות על מכבי חיפה ובית"ר ירושלים הרגיעו את הרוחות. הקש ששבר את גב הגמל הגיע ביום שני האחרון, בשיחה בין המאמן לבעלים של המועדון, יצחק שום, בה עלו מחלוקות בין הצדדים בנוגע לסגנון המשחק, כשעד לרגע האחרון, המאמן נשאר נאמן לדעתו המקצועית.


יצחק שום. לא אהב את שיטת המשחק של אופיר חיים (מאור אלקסלסי)

"כולם ראו ביום שני שאופיר נכנס לשיחה עם יצחק, אבל אף אחד לא תיאר לעצמו שזו הייתה שיחה כל כך קשה ושכך זה ייגמר". אמר שחקן בקבוצה לאחר ההודעה הדרמטית.

"מה שקרה בתקופה האחרונה הוא ששחקנים פשוט שמו פס. זה פגע באופיר". סיפר השחקן והמשיך, "היו שחקנים שחיו חיים לא ספורטיביים ושמו את עצמם לפני הקבוצה. מבחינת התנהלות מקצועית, הם חושבים על עצמם וזה מורגש ביכולת ובשפת הגוף שלהם. היו שחקנים שיצאו לבלות לפני משחקים ומתנהלים בשכונתיות".

המאמן הבהיר פעם נוספת אתמול כי הוא אינו מתכוון לשנות את סגנון המשחק ואז הוחלט על פרידה, כאשר הוא צפוי לקבל את שכרו עד לתום העונה. חיים הבהיר בפני עוזרו, רביד גזל, כי הוא רשאי להישאר בתפקיד אם הוא חפץ בכך, ומעניין יהיה לראות האם עמיר תורג'מן יצרף לצוות המקצועי את ארז בלפר, עמו עבד בשנים האחרונות.


רביד גזל. סימני שאלה סביב עתידו (מאור אלקסלסי)

המאמן הטרי יערוך הבוקר את אימון הבכורה שלו, וכבר בשבת יעמוד על הקווים לקרב התחתית נגד הפועל רעננה, כשאופיר חיים טרם החליט האם להגיע להיפרד מהשחקנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי