בלקמן חתם לשנתיים, אך מכבי ת"א תוכל להיפרד ממנו בקיץ

ניק בלקמן
ניק בלקמן | אריאל שלום

החלוץ, שעשוי לקבל דקות בעקבות הפציעות של אופואדו ושכטר, ינסה להוכיח לראשי הצהובים את יכולתו במטרה לגרום להם לממש את ההסכם. במועדון חוששים ששכטר יחמיץ את משחק העונה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תצטרך להסתדר בתקופה הקרובה ללא צ'יקו אופואדו ואיתי שכטר – שני החלוצים המובילים שלה – שנפצעו שלשום במהלך ה-0:3 על הפועל תל אביב בדרבי. בעוד הניגרי ככל הנראה סיים את העונה, הישראלי ייעדר מספר שבועות ועדיין קיים סיכוי שהוא יהיה כשיר למשחק העונה מול מכבי חיפה שאמור להיערך בין ה-14 ל-16 בחודש מארס.

שכטר, שהוחלף עוד לפני ההפסקה בדרבי, סובל ממתחה חזקה באזור שריר המפשעה ובמקביל גם מחבלה בשריר התאומים. על פי הערכה ראשונית לאחר הבדיקה שנעשתה אתמול (שלישי), החלוץ ייעדר כמעט בוודאות משני המשחקים הקרובים – מול מכבי נתניה במחזור סיום העונה הסדירה ובפתיחת הפלייאוף העליון נגד היריבה שתסיים במקום השישי. החשש הגדול הוא ששכטר יחמיץ גם את משחק העונה בבלומפילד מול מכבי חיפה, אולם זה תלוי בקצב ההחלמה של השחקן ועדיין מוקדם להסיק מסקנות. לאחר אותו משחק תצא ליגת העל לפגרת נבחרות בת כשבועיים, כך שגם אם שכטר לא יהיה כשיר מול מכבי חיפה, הוא צפוי לעמוד לרשותו של ולדימיר איביץ' במחזור ה-29.

מצבו של אופואדו כאמור קשה בהרבה, כשהחשש הוא מקרע בשריר הארבע הראשי. אם החשש אכן יאומת, הניגרי למעשה סיים את העונה. במקביל, במועדון ממתינים בדריכות לתוצאות הבדיקה של החלוץ, כדי לשלול פציעה קשה שיותר שכוללת פגיעה בגיד הירך. לאחר שחרורם של אלירן עטר וארון שוינפלד, איביץ' יצטרך לתמרן כעת בחלק הקדמי כשהאופציות הכי הגיוניות הן הצבתו של יונתן כהן בעמדת החלוץ או הוצאתו מהקפאה של ניק בלקמן, שקיבל מספר דקות מול ק"ש במחזור שעבר לאחר תקופה ארוכה במהלכה לא נספר.

בלקמן היה מבוקש אצל מספר קבוצות בליגה במהלך החלון האחרון, אך הוא סירב בתקוף לעזוב ודרש להישאר בקריית שלום. לאנגלי שמשחק על תקן ישראלי יש חוזה גם לעונה הבאה ושכרו במכבי תל אביב ושכרו מוערך ביותר מחצי מיליון יורו לעונה, אולם לצהובים יש סעיף המאפשר להם באופן חד צדדי לא לממש את ההסכם בקיץ. אם בלקמן יקבל כעת הזדמנות נוספת מהמאמן הסרבי, הוא בוודאי ינסה להוכיח את יכולתו במטרה לגרום לראשי המועדון לממש גם את העונה השנייה בחוזהו.


צפוי להילחם על המשך דרכו במכבי תל אביב. ניק בלקמן (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי