תורג'מן: "בכדורגל הכל קיצוני". אופיר חיים: "אני שלם עם עצמי"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | ספורט1

כשלושה שבועות אחרי שנפרד מנס ציונה, המאמן העביר אימון ראשון בשרון: "כפר סבא זה אתגר שהחלטתי לקחת". המאמן היוצא נפרד באינסטגרם. וגם: השיחה עם שום והרצון לשרוד בליגה

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר עזיבתו של המאמן אופיר חיים אמש (שלישי), הפועל כפר סבא יצאה הבוקר לדרך חדשה כשהמאמן הנכנס, עמיר תורג'מן, העביר את אימון הבכורה ועוד קודם לכן דיבר על התקופה האחרונה וההגעה לקבוצה מהשרון, כשלושה שבועות מאז סיים את דרכו בסקציה נס ציונה ובצל ההלם בשרון מהשינוי הדרמטי.

"זה באמת לא קל והיה לי שינוי מהיר. לפני כן הייתי בנס ציונה ועכשיו אני בכפר סבא. כמו שאנחנו יודעים, זה הכדורגל ויש פה תהפוכות מהירות. הכל קיצוני. ברגע שהבנתי שרוצים אותי וידעתי שאופיר לא ממשיך מכל מיני סיבות שאני לא נכנס אליהן, לקחתי את האתגר. זו קבוצה טובה שעשתה תוצאות טובות וצריך לעשות את העבודה כמו שצריך כדי להשלים את המשימה להישאר בליגה".

הרצון לתקן את מה שלא הלך בנס ציונה: "הכל בעיני המתבונן. בנס ציונה גם היו תקופות לא רעות בכלל, אבל כמובן שבקבוצות כאלה יש תקופות קשות. צ'אנס חדש, מקום חדש ומתקדמים קדימה. להוכיח לנס ציונה? לא מתעסק בלהוכיח, אלא בהתקדמות שלי. אני מאוד אוהב את האנשים שם וסיימנו את זה יפה. אני רוצה את ההתקדמות שלי ושל הקבוצה הנוכחית שלי – ככה עשיתי בתור שחקן וכך גם כמאמן. אלה החיים שלנו. יש מקומות עבודה שנמשכים 15-20 שנים, אבל אצלנו שנה-שנתיים ועוברים במקרה הטוב. לפעמים זה פחות".

תורג'מן הבוקר באימון הבכורה (ספורט1)

על השיחה עם שום: "לא אכנס למה דיברתי איתו ואני גם לא יודע מה הסיבות לפרידה מאופיר. ברגע שדיברו איתי אתמול בערב וידעתי שהכיוון חיובי, עשיתי עם עצמי חושבים אם אני באמת רוצה את זה והבנתי שזה מקום שיכול לקדם אותי ואני אותו. תמיד יש התלבטויות ובדיקות, אבל החלטתי שכן ולקחתי את האתגר".

על הקבוצה: "אני צריך להכיר את השחקנים יותר לעומק. נכון שראיתי אותם משחקים כשאימנתי קבוצה יריבה, אבל זו קבוצה שבנויה להישאר בליגה. אעבור אימון אחד או שניים ואוכל לראות את השחקנים שלי".

מאוחר יותר פרסם המאמן היוצא, אופיר חיים, פוסט פרידה בעמוד האינסטגרם שלו: "אף פעם לא נעים לעזוב קבוצה, בטח לא בזמן שאתה רואה בסיפוק כיצד הזרעים שזרעת מניבים פירות: עלייה חלומית לליגת העל, בניית קבוצה בתקציב מינימום, אמונה אמיתית בכל שחקן ושחקן, גם כאשר אף אחד מסביב לא האמין והיכולת לחבר את כולם ליחידה מגובשת ולוחמת.

"גם במשחקים פחות טובים ובתקופה פחות טובה התמלאתי גאווה בצוות שלי, בשחקנים שלי ובדרך המקצועית והאישית שבה התנהלתי תמיד באמונה שלמה. ולכן גם ברגע כזה, אני שלם עם עצמי, עם האמת המקצועית שלי, שהיא מבחינתי קודש הקודשים. מאחל לשחקנים היקרים – המשיכו לעבוד קשה ולהאמין בעצמכם תמיד, בטוח שתצליחו לעמוד במשימה שהצבנו לעצמנו והיא הישארות בליגת העל. אוהב אתכם מאוד! תודה על הזכות לעבוד עם צוות אכפתי ומקצועי. תודה ענקית בעיקר לקהל הנפלא שליווה אותי ואת הקבוצה לכל מקום בארץ! בהצלחה בהמשך".

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אף פעם לא נעים לעזוב קבוצה , בטח לא בזמן שאתה רואה בסיפוק כיצד הזרעים שזרעת מניבים פירות: עלייה חלומית לליגת העל, בניית קבוצה בתקציב מינימום, אמונה אמיתית בכל שחקן ושחקן, גם כאשר אף אחד מסביב לא האמין והיכולת לחבר את כולם ליחידה מגובשת ולוחמת. גם במשחקים פחות טובים ובתקופה פחות טובה התמלאתי גאווה בצוות שלי, בשחקנים שלי ובדרך המקצועית והאישית שבה התנהלתי תמיד באמונה שלמה. ולכן גם ברגע כזה, אני שלם עם עצמי, עם האמת המקצועית שלי, שהיא מבחינתי קודש הקודשים. מאחל לשחקנים היקרים המשיכו לעבוד קשה ולהאמין בעצמכם תמיד, בטוח שתצליחו לעמוד במשימה שהצבנו לעצמנו והיא-הישארות בליגת העל. אוהב אתכם מאוד! תודה על הזכות לעבוד עם צוות איכפתי ומקצועי ותודה ענקית בעיקר לקהל הנפלא שליווה אותי ואת הקבוצה לכל מקום בארץ! בהצלחה בהמשך.

A post shared by ofirhaim18 (@ofirhaim18) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי