עידן שום: "אבא שלי הוא הבעלים שהכי פחות מתערב, הרגשנו שצריך שינוי"

יצחק שום
יצחק שום | אודי ציטיאט

לאחר פיטוריו של אופיר חיים, בנו של יצחק שום הסביר את המהלך ברדיו 103FM: "ימים יגידו אם קיבלנו החלטה נכונה, בינינו קבוצה טובה ואני לא חושב שהיינו צריכים להיות במרחק של 11 נק' מחדרה"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

למרות שנמצאת במרחק של חמש נקודות מעל הקו האדום, הפועל כפר סבא הודיעה אמש (שלישי), ללא התראה מוקדמת על פיטוריו של אופיר חיים ומינויו של עמיר תורג'מן שפתח את העונה בסקציה נס ציונה. בנו של הבעלים יצחק שום, עידן שום הסביר את ההחלטה הקשה בתוכנית הספורט של רדיו 103FM.

עידן שום פתח את דבריו ואמר: "ימים יגידו אם העטוי הזה מתאים, הרגשנו שזה הזמן לעשות איזה שינוי. אני חושב שכל הקבוצות שינו את המאמן חוץ מאיתנו. לא חשבנו להחליף את המאמן, אבל כשנותר מחזור אחד לעונה הסדירה החלטנו שזה הזמן לעשות שינוי".

מה לא עבד: "לפעמים יש איזשהו דינמיקה בקבוצה. נכון שניצחנו את בית"ר וחיפה אבל יצאנו לרצף של שלושה הפסדים ואנחנו קרובים לקו האדום. מה היה קורה אם היינו מפסידים לרעננה ולא היינו מחליפים למאמן כולם היו שואלים למה לא החליפו את חיים? אני יכול לומר שאנחנו מאוד אוהבים את אופיר וזה לא קל לפטר מאמן. בעונה הקודמת עשינו החלטה דומה ואופיר חיים העלה אותנו ליגה".


"גם בעונה הקודמת עשינו החלטה דומה ואופיר חיים העלה אותנו ליגה" (הפועל כפר סבא, רשמי)

תורג'מן מאמן טוב יותר? "זה לא עניין של שיטה ואף אחד לא אמר שעמיר תורג'מן מאמן יותר טוב. עשינו שינויים בינואר וראינו שהדברים לא עובדים אז החלטנו לעשות שינוי. לכל אחד יש את האישיות שלו ואני לא רוצה לפגוע באופיר, אבל יש דברים בעין המקצועית שאבא שלי רואה שצריכים לעבוד אחרת וימים יגידו אם זה יעבוד".

האם זה סביר לדרוש מאמן לשחק אחרת כשהקבוצה בתחתית: "אבא שלי הוא בעלים הכי פחות מתערב שיש, הוא לא קבע מעולם שצריך לשנות את סגנון המשחק. גם אבא שלי וגם אופיר מאמינים בכדורגל התקפי. הציפיות היו קודם כל להישאר בליגה ואז לחשוב על דברים אחרים, אבל אני חושב שלא היינו צריכים להיות במרחק של 11 נקודות מהפועל חדרה, אני חושב שבנינו קבוצה טובה. אני שוב פעם אומר, אתה רואה את הקבוצות ומבין שהשד לא נורא וכשהמאמן מנצח שישה משחקים מתוך 25 זה לא מספיק".

"חוץ מארבע הראשונות אני חושב ששאר הקבוצות פחות או יותר באותה רמה. זה נכון שאני לא חושב שהפועל כפר סבא צריכה להיות במקום חמישי, אבל היא צריכה להתמודד מול קבוצות בלבל הזה. אנחנו מנסים בסופו של דבר כדי לא לדבר על כותרות ולחשוב איך ליישם את זה. אבל אני ואבא שלי חושבים איך מסתכלים למעלה, אבל אנחנו לא רוצים להסתבך בתחתית".





"יש דברים בעין המקצועית שאבא שלי רואה שצריכים לעבוד אחרת" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי