בנבחרת בונים על אייל גולסה: "יוסיף לנו המון בסקוטלנד"

אייל גולסה, רז שלמה
אייל גולסה, רז שלמה | דני מרון

קשר מכבי תל אביב צפוי לפתוח ב-11 של אנדי הרצוג במשחק הקריטי בגלאזגו בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו, גם עומר אצילי ועומרי אלטמן עשויים להיכלל בסגל. וגם: ההרכב המסתמן

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תתכנס ב-17 במארס למחנה אימונים קצר בבית הנבחרות בשפיים ולאחר מכן היא תמריא למידלסברו בצפון אנגליה, שם היא תערוך הכנה נוספת לקראת חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו בגלאזגו מול סקוטלנד ב-26 במארס, כאשר המנצחת תשחק כעבור ארבעה ימים בחוץ מול המנצחת במשחק המקביל בין נרבגיה לסרביה.

בנבחרת מגבירים את ההכנות לקראת המשחק החשוב, כשהצוות המקצועי ממשיך לבחון שחקנים ושינויים אפשריים. ביום שני האחרון הגיעו המנהל הטכני וילי רוטנשטיינר, המאמן אנדי הרצוג ומספר אנשי צוות נוספים לדרבי התל אביבי שנערך באצטדיון בבלומפילד.

בנבחרת ציינו כי היעד העיקרי של אנשי המקצוע היה אייל גולסה, שמציג יכולת גבוהה מאוד בתקופה האחרונה ונחשב למועמד מוביל לפתוח במרכז המגרש בסקוטלנד. שחקנים נוספים אחריהם עקבו רוטנשטיינר והרצוג הם עומר אצילי ועומרי אלטמן, שלא נכללו בסגל בשני האמונים הבודדים שקיימה הנבחרת אך עשויים לקבל זימון לקראת המשחק החשוב בגלאזגו.


עשוי לקבל זימון לקראת המשחק בסקוטלנד. עומר אצילי (דני מרון)

"אנחנו בהחלט בונים על גולסה לקראת המשחק בסקוטלנד, הוא יכול להוסיף לנו המון. כמובן שהיו עוד שחקנים שהרשימו בדרבי התל אביבי וישנם שחקנים נוספים שנמצאים על הפרק. אין לי ספק שאנשי המקצוע ימשיכו לעקוב אחריהם במשחקי הליגה והגביע הקרובים", כך סיפר גורם בנבחרת ישראל לספורט1.

נכון לרגע זה, כחודש לפני המשחק בסקוטלנד, הכוונה היא להציב את דן גלזר, אייל גולסה וביברס נאתכו בקישור, כשהמאמן אנדי הצרוג מתכנן להמשיך במערך שלושת הבלמים. אחת האופציות מועדפות על אנשי הנבחרת בשלב זה היא הצבתו של ניר ביטון במרכז ההגנה, כשהוא עשוי למלא את מקומו של חברו מסלטיק, חאתם עבד אלחמיד הפצוע, לצידם של איתן טיבי ואוראל דגני.

החלטה לא פשוטה נוספת צפויה להתקבל בין הקורות, כשנכון לרגע זה הרצוג מעדיף את אופיר מרציאנו – שמכיר היטב את הסקוטים – על פניו של אריאל הרוש. במקביל, מאמן הנבחרת שוחח לאחרונה עם המגן הימני אלי דסה ששב לשחק לאחרונה לאחר פציעה בת מספר חודשים והוא צפוי לאייש את העמדה במשחק בגלאזגו. 


זוכה לעדיפות על פני הרוש. מרציאנו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי