מלול צפוי לפתוח מול בני יהודה, קפילוטו עשוי לחזור לסגל

דור מלול
דור מלול | מאור אלקסלסי

המגן של הפועל חיפה ערך אימון מלא וכשיר למשחק נגד מחזיקת הגביע (שבת, 19:45, ישיר בספורט3). 1,500 אוהדים יגיעו למושבה, שחקן בקבוצה: "צריכים להיות בפלייאוף העליון"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה תגיע למחזור האחרון של העונה הסדירה במצב הטוב ביותר מבין ארבע הקבוצות שנאבקות על הכרטיס לפלייאוף העליון כאשר היא נמצאת במקום החמישי
והיא יכולה להסתפק בתיקו מול בני יהודה מחר (שבת, 19:45, שידור ישיר בספורט3) כדי להבטיח את המקום בשישייה הראשונה.

עם זאת, המאמן החיים סילבס ערך מספר שיחות והבהיר לשחקניו כי הרצון הוא להשיג את מלוא הנקודות ולא להסתפק רק בנקודה. בנוסף הדגיש כי בני יהודה נמצאת בתקופה טובה וביקש משחקניו להישאר מרוכזים לאורך כל המשחק.  

בקרב השחקנים מקווים לעשות העבודה כאשר רובם מחזיקים במענקי עלייה לפלייאוף. שחקן בקבוצה אמר: "אין מגיע בכדורגל אבל אנחנו צריכים להיות בפלייאוף העליון. זה תלוי בנו וכבר עברנו מספר משחקים משמעותיים וברובם הגענו בהכנה טובה וכך צריך להיות גם הפעם".


עשוי לחזור לסגל. ניסו קפילוטו (דני מרון)

על פי האימון המסכם נראה כי סילבס מתלבט לגבי עמדת המגן השמאלי, כאשר ניקולה גולאן עשוי לחזור להרכב על חשבונו של אלי בלילתי. שאר השחקנים שפתחו במדי חיפה מול נס ציונה צפויים להמשיך ב-11, כשגם המגן דור מלול שהיה בספק, התאמן וצפוי להיות כשיר. סער פדידה ימשיך לקבל את הקרדיט בקישור לצד קווין טאפוקו ולירן סרדל. מי שעשוי להשתלב בסגל לאחר תקופה ארוכה הוא הבלם ניסו קפילוטו שנפצע בחודש דצמבר, לעומתו אופיר מזרחי יחמיץ את המפגש בשל צבירות כרטיסים צהובים.

במועדון מקווים כי קהל גדול יגיע למושבה כאשר כ-1,500 אוהדים אדומים אמורים להגיע למשחק. "הקהל צריך להיות איתנו במשחק הזה" אמרו בחיפה.

הרכב משוער: יסמין בוריץ', דור מלול, גיא משפתי, מיקי סירושטיין, ניקולה גולאן (אלי בלילתי), קווין טאפוקו, לירן סרדל, סער פדידה, גידי קניוק, עדן בן בסט ויאקוב סילבסטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי