חוגג על עטר: "אמרתם שזו החתמה פופוליסטית. שיהיה בתיאבון"

אלירן עטר, עלי מוחמד
אלירן עטר, עלי מוחמד | דני מרון

בעלי בית"ר ירושלים פרגן לחלוץ שכבש בביצוע וירטואוזי ב-1:2 על אשדוד, שחקנים סיפרו: "השער השלישי במספרת מאז שהגיע, בדיוק כמו באימונים". הוחלט לחדש את המגעים עם עם לוי, אדרי וקונטה על הארכת חוזיהם

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

במהלך שלושת השבועות האחרונים, במשחקונים הפנימיים שערך רוני לוי, אלירן עטר כבש פעמיים בבעיטת מספרת. השערים האלה לא הפתיעו אף אחד. זו בוודאי לא הפעם הראשונה שעטר כובש במספרת. גם אתמול, במשחק ליגה נגד מ.ס אשדוד, אף אחד לא תפס את הראש וחלק משחקני בית"ר ירושלים נזכרו באחד השערים שכבש השבוע במשחקון. "זה השער השלישי שלו במספרת מאז שהגיע, זה היה בדיוק כמו באימון", אמר אחד מחבריו לקבוצה. "היכולת שלו לגשת לכדור ולעשות מספרת בלי להתרגש, מעידה כמה ביטחון יש לו ובאיזה כושר הוא נמצא". השער הראשון של עטר במספרת, אגב, היה באימון הבכורה.

בצד השני, יכול היה אתמול דיוגו ורדסקה להיות הגיבור הטרגי של בית"ר. השער שנכבש באשמתו הישירה בשבוע שעבר אחרי הטעות מול הפועל תל אביב העמידה את הפורטוגלי במבוכה אחרי השער העצמי, אבל לאחר פסילת השער נראה שהוא קיבל את הביטחון וחזר לעצמו. במרכז השמחה אתמול בחדר ההלבשה עמד אורי מגבו שבספטמבר האחרון הכניע את מכבי תל אביב בתוספת הזמן וסימן את תחילת החגיגות של רוני לוי שהביא עת גביע הטוטו. אתמול הוא כבש מבישול של מקס גרצ'קין שמתחרה איתו על העמדה. "מדהים שהוא פרגן לו ככה. מי שראה את הגול מבין שהוא כיוון את הכדור אליו, ועוד ברגל ימין", אמרו בבית"ר.

הבוקר, ברוח הבחירות, גם בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג התייחס לביצוע הנפלא של אלירן עטר והעלה לאינסטגרם את התמונה הבאה לצד הכיתוב: "אמרתם שהוא החתמה פופוליסטית, שכבר אין לו מה לתת. שיהיה בתיאבון".


הפוסט של חוגג. מרוצה מצירוף עטר ממכבי ת"א (אינסטגרם)

במועדון, אגב, לא יצאו מגדרם בעקבות הניצחון. חדר ההלבשה היה שקט מהרגיל ושחקנים הודו בסיום כי "זה היה משחק לא טוב שלנו. תיקו היה די משקף. היו כמה פצועים, אבל זה לא תירוץ. צריך לבוא לגביע מפוקסים יותר כי אחרת יהיה קשה לעבור". יחד עם זאת, פתיחת הפער על הפועל באר שבע (חמש נקודות) מקרבת את הקבוצה לאירופה. לקראת משחק הגביע בחמישי ישובו שי קונסטנטין ואנטואן קונטה להרכב כשגם דן איינבינדר, אותו לא רצו לסכן, עשוי לשוב לסגל.


אף אחד לא הופתע מהמספרת. אלירן עטר (דני מרון)

ובכל זאת, אחרי הניצחון, בבית"ר החליטו לעלות הילוך בנוגע להכנות לעונה הבאה מיד לאחר משחק הגביע ביום חמישי מול מכבי פתח תקוה, זאת אחרי שמשה חוגג הקפיא אותן. בית"ר תודיע בקרוב לאיתמר ניצן שהיא מממשת את האופציה בחוזה שלו לעונה הבאה, אך תבדוק אפשרות להעניק לו חוזה לעונה נוספת פרט למימוש האופציה הקיימת. גם שלום אדרי צפוי להאריך חוזה וייתכן שיחתום לשנתיים ואנטואן קונטה אמור לקבל הצעה לעונה נוספת. מי שאמור לעזוב הוא הבלם טל בן חיים שאתמול לא נכלל בסגל בגלל פציעה.

ומה עם רוני לוי? כפי שפורסם בספורט1, המאמן וחוגג קרובים לסיכום. כזכור, במהלך השבוע אף זומן סוכנו אבי נימני לפגישה עם יוסי בניון. לוי עצמו קיבל את ההצעה, אבל לא מיהר להשיב עליה. הוא אמור לקבל שדרוג ביחס לחוזה המקורי שלו בשיעור של כעשרה אחוזים וממתין להבהרות לגבי גובה התקציב. ההערכה היא שהחוזה ייחתם בימים הקרובים.


ישוב להרכב וגם לשולחן המו"מ. קונטה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי