לוי וחוגג קרובים לסיכום. המאמן רוצה הבטחות לעונה הבאה

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

למרות הניצחון, בקבוצה לא אהבו את הסגל הקצר ודורשים עוד עומק. קינדה ("שייך להיסטוריה") המריא לארה"ב, אך איבד ממניותיו. שאדראק אסייגבו, קשר ניגרי (21), החל להיבחן. צ'יבוטה הוצע

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

רק שלשום ישב רוני לוי עם עוזרו חיים שאבו והשניים התלבטו מי יהיו ה-11 שיפתחו בהרכב בית"ר ירושלים במשחק מול נתניה. ליוואי גרסיה הודיע לצוות המקצועי כי הוא עדיין לא כשיר במאת האחוזים, דן איינבינדר ביקש מנוחה בעקבות הפציעה ממנה סבל והסגל הקצר של המאמן הוביל אותו להחלטה לזמן ארבעה שחקני נוער לסגל הרחב שלו.

אתמול, במהלך הניצחון המרשים 1:3 על מכבי נתניה, גרסיה עלה והחזיר למאמן בצמד ואיינבינדר, שערך אימון מלא ביום ראשון, קינח בשער השלישי. בית"ר שיחקה אתמול ללא גדי קינדה, שימריא היום לארצות הברית במטרה לחתום בקנזס סיטי וללא שלומי אזולאי וטל בן חיים הפצועים או אנטואן קונטה שחזר אחרי כשבועיים משיקום בחו"ל. פרט למיכאל אוחנה, גם עידן ורד לא נכלל עדיין בסגל ובמועדון לא יודעים איזה שחקן יקבלו גם אחרי שיחזור לשחק.

בצוות המקצועי לא אהבו, בלשון המעטה, את הסגל שעלה אתמול למגרש. לוי נאלץ להכניס לשדה את רוי דוגה המוכשר, אחרי שלא מצא אלטרנטיבה אחרת על הספסל שלו. "אנשים מדברים על אירופה, אבל אין כאן עומק. אוחנה לא יחזור העונה, אף אחד לא יודע מה יהיה עם עידן ורד וגדי קינדה כבר לא חלק מאיתנו", אמר הלילה אחד השחקנים.


שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. ניצחון בסגל קצר (דני מרון)

"אין ספק שהקבוצה זקוקה לעוד שני שחקנים כדי לקבל צורה אחרת. עם כל הכבוד לשחקנים שישבו אתמול על הספסל, זה לא מכבי תל אביב או מכבי חיפה וגם לא הפועל באר שבע". שלום אדרי התחרה על עמדת הקשר השמאלי עם לירן רוטמן, אבל עוד לפני האימון המסכם היה ברור שהאחרון הוא זה שיפתח בהרכב. בבית"ר טוענים שאדרי לקח בצורה בוגרת את ההחלטה לשלב אותו בהדרגה. אתמול רוטמן הועדף בשל שיקולים טקטיים, אך אדרי ימשיך לקבל דקות משמעותיות גם בהמשך.

חוגג היה אמור להיפגש עם המאמן כבר במהלך סוף השבוע, אבל הפגישה איתו ועם בניון נדחתה משום שהחליטו להתרכז במשחק הגביע ובמשחק אתמול. יחד עם זאת, השניים קרובים מאוד לסיכום מבחינה כספית והסיכום תלוי בין היתר בהבטחות המקצועיות שהמאמן יקבל לקראת העונה הבאה, כולל את עמדת המועדון לגבי מכירת שחקנים בכירים. הפגישה אמורה להיערך עוד לפני המשחק מול נס ציונה, שם יעלה גם נושא הרכש. קינדה, שהמריא היום לארה"ב, איבד את המניות שלו במועדון. מקורב להנהלת בית"ר ירושלים אמר אתמול כי "קינדה הוא היסטוריה בבית"ר, אם הוא לא יחתום בארצות הברית, המעמד שלו בקבוצה כבר לא יהיה כשהיה".

בפגישה עצמה לוי ובניון יבקשו מחוגג להתחזק בשני שחקנים לפחות. כפי שפורסם בספורט1, ניב זריהן וחנן ממן הם השמות הבולטים ברשימה. לוי מתעקש גם לצרף חלוץ זר. בית"ר לא רוצה שחקן זר מבוגר, אלא כזה שתוכל לבנות עליו לעתיד.


גדי קינדה ממריא לארה"ב בליווי סוכנו דודו דהאן וחברתו (דוברות בית"ר ירושלים)
 

שאדרק אלסייגבו, קשר ניגרי בן 21 שנחת בארץ אתמול – השתתף באימון היום וינסה להרשים את הצוות המקצועי בבית וגן. הוא מצטרף לבן לדרמן בן ה-19 שנמצא במבחנים בשבוע האחרון. גם יוסי בניון הצטרף לשחקנים שלא התאמנו ולקח חלק במשחקון. לוי ובניון עשויים להנחית בימים הקרובים שחקנים נוספים למבחנים, אבל התפיסה הרווחת בצוות המקצועי היא שיש להחתים שחקן זר מוכח שיגיע לחתימה מיידית, ולא למבחנים.

 
 
שחקן נוסף שהוצע ביממה האחרונה על ידי סוכנו דודו דהאן הוא מאוויס צ'יבוטה שחקנה של לודוגורץ'. על פי מקורבים למועדון, בסביבתו של השחקן שנחשב לישראלי, טענו כי ייתכן שישיג את השחרור ומאוד היה רוצה לחזור לישראל.
  


שאדראק אסייגבו (דוברות בית"ר ירושלים)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי