מכבי חיפה תבקש לדחות את פתיחת משחקי הפלייאוף העליון

נטע לביא, סאן מנחם
נטע לביא, סאן מנחם | דני מרון

כל עוד לא ישתנו הוראות משרד הבריאות, הירוקים יבקשו לעצור את הליגה על פני עריכת משחקים ללא קהל. במועדון חוששים בנוסף שלביא ומנחם ייעדרו ממשחק העונה נגד מכבי ת"א בעקבות דחיית משחק הגביע

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שעות ספורות לפני משחק הגביע בין מכבי חיפה להפועל באר שבע שהיה אמור להתקיים הערב (רביעי), הודיעה ההתאחדות על דחיית המשחק בעקבות הוראות משרד הבריאות. מעתה חל איסור התקהלות מעל 5,000 אנשים בשל נגיף הקורונה ובין אירועי הספורט שנפגעו היה גם משחק הגביע, אבל האם הפגיעה עלולה להגיע גם לכר הדשא?

בשל העובדה שמשחק הגביע לא נערך הערב, מכבי חיפה עלולה למצוא את עצמה במשחק העונה בבלומפילד נגד מכבי תל אביב ללא שניים משחקניה המרכזים, נטע לביא וסאן מנחם. לפי תקנון ההתאחדות לכדורגל, שחקן שמורחק בגין צבירת כרטיסים צהובים, מרצה את העונש במשחק השני שמתקיים מאז שספג את הכרטיס. לכן, בהנחה שמשחק גביע המדינה לא ייערך בשבוע הבא, המשחק השני של לביא ומנחם מאז צבירת הכרטיס במשחק הליגה האחרון נגד הפועל ב"ש, יהיה בבלומפילד נגד מכבי תל אביב.

כפי שהודיעה מנהלת הליגות לכדורגל, מחר יתקיים דיון חירום ומהלך היום תצא הודעה בנוגע לקיום משחקי ליגת העל בסוף השבוע. כאמור, אם משחק גביע המדינה לא ייערך בשבוע הבא ובמקביל משחקי ליגת העל יימשכו, בין אם עם קהל או שבלי, לביא ומנחם לא יוכלו לשחק נגד מכבי תל אביב במחזור השני בפלייאוף העליון. במכבי חיפה סיפרו הערב כי בכוונתם לבקש לדחות את פתיחת משחקי הפלייאוף העליון, לפחות את שני המחזורים הבאים, כל עוד לא ישתנו הנחיות משרד הבריאות בנוגע לנגיף הקורונה. הערב אף התראיין דובר מכבי חיפה בתכנית הספורט ב-103FM ובין השאר הוא אמר: "איך אחליט איזה אוהד ראוי להיכנס לסמי עופר? יש לנו 15,000 מנויים, זה בעייתי מאוד".


לביא ומנחם. יצטרכו לקוות שמשחק הגביע יתקיים בשבוע הבא (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי