דובר מכבי חיפה: "חיכינו בקוצר רוח לפלייאוף, איך אחליט איזה אוהד ראוי להיכנס לסמי עופר?"

אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

אחרי ההחלטה לדחות את משחק הגביע נגד הפועל באר שבע בעקבות התפשטות נגיף הקורונה והודעת משרד הבריאות, דודו בזק סיפר בתכנית הספורט של 103FM: "יש לנו 15,000 מנויים, זה בעייתי מאוד"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שמשחק הגביע בין מכבי חיפה להפועל באר שבע, שאמור היה להיערך היום (רביעי ב-20:15), נדחה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בישראל והודעת משרד הבריאות, שאסר על התקהלות של מעל 5,000 איש, דובר הירוקים דודו בזק דיבר בתכנית הספורט של 103FM וניסה לעשות סדר בהשתלשלות האירועים.

בזק סיפר: "כמובן שציפינו שיהיה לנו יותר זמן להתארגן. לא חשבנו שזה יקרה ביום של משחק כל כך חשוב שנמכרו אליו כל כך הרבה כרטיסים. פיצוי אוהדים שרכשו כרטיסים? בשלב זה אנחנו עדיין בודקים את כל הסיפור הזה. מצפים לנו עשרה משחקי פלייאוף וברוך השם הם מאוד פופולריים. ההנחיה של משרד הבריאות מדברת על 5,000 אוהדים, איך אני אמור לבחור מי אוהד טוב יותר ומי אוהד טוב פחות? ביום שני אנחנו מארחים את הפועל ת"א ואמורים להגיע לסמי עופר כ-20,000 צופים. אין לי ברומטר שקובע מי רשאי להיכנס לאצטדיון ומי לא. מה קורה למי שיש לו כמות גדולה של מנויים? לנו יש 15,000. הגרלה? זה בעייתי מאוד. אנחנו צריכים ללמוד את הנושא הזה בשבוע-שבועיים הקרובים".

כיצד התקבלה ההחלטה לדחות את המשחק נגד הפועל באר שבע: "היינו בקשר ישיר עם ההתאחדות לכדורגל, שהיא זו שאחראית על משחקי הגביע. ביקשנו מההתאחדות שתוציא הודעה לאחר ההודעה של משרד הבריאות. לא היינו יכולים להגיד לאוהדים לא להגיע למשחק על דעת עצמנו. למכבי חיפה יש אוהדים מכל רחבי הארץ והיינו צריכים לגרום להם לא להגיע. הייתה סוג של אי הבנה".

על כך שנטע לביא וסאן מנחם עלולים להיעדר מול מכבי תל אביב בעקבות דחיית המשחק מול ב"ש: "זה נכון ויש פה הרבה פגיעות נוספות. מאבטחים עומדים כרגע באצטדיון סמי עופר, יש גם את האירוח – זו פגיעה כלכלית. הקבוצה  נמצאת בבית מלון כרגע, כך שיש למצב הזה המון-המון השלכות. כולנו חיכינו בקוצר רוח לפלייאוף העליון עם כל המועדונים הכי גדולים בישראל, סוף סוף יש לנו ליגה, ובינתיים אנו לא יודעים איך זה אמור להתנהל. מחר כולם יתכנסו ואני סומך על ההתאחדות ועל המנהלת שיצליחו למצוא פתרונות. בסופו של דבר, בריאות הציבור היא מעל הכל".

לאחר מכן מסרה מכבי חיפה: "בהמשך להנחיית משרד הבריאות מהיום, לפיה על כל השבים מספרד להיכנס לבידוד – קבוצות ילדים ג' וילדים ב' שהשתתפו בטורניר בברצלונה ושבו ארצה ב26.2.20, ייאלצו להיכנס לבידוד עד ה-10.03.2020. משחקי הקבוצות נדחו בשלב זה".

 


אוהדי מכבי חיפה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי