רעננה שוב ספגה אדום: "שחקנים חורצים משחק להפסד"

יוג'ין אנסה
יוג'ין אנסה | אריאל שלום

ביקורת בקבוצה מהשרון על אנסה, שהורחק באדום התשיעי של הקבוצה העונה ב-1:2 להפועל ת"א. אכזבה גדולה אחרי ההדחה מהגביע, כל הזרים לא ימשיכו מלבד החלוץ

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

איזה עונה כואבת חווה הפועל רעננה. הקבוצה, אשר נמצאת במקום האחרון בליגת העל, נכנעה אתמול 2:1 להפועל תל אביב בתום 120 דקות בשלב רבע גמר גביע המדינה והודחה מהמפעל. כעת מה שנותר לבעלי המועדון, אשר אלון, הוא להאמין בסיכוי הנמוך לשרוד בליגה, כשברור שנשירה ללאומית ולמסעות ברחבי ישראל בימי שישי ושני תוביל גם לשינויים גודלים בסגל השחקנים.

כבר עכשיו ברור שמלבד יוג'ין אנסה, כל השחקנים הזרים לא ימשיכו. המאמן גל כהן לקח החלטה לעשות מהפכה בהרכב והוריד לספסל את אסף צור, דויד מתיאוס, דיביין נה, אור דסה, בן בנימין ואנסה. 

ה-11 שפתחו בהרכב הראו נחיתות בחצי הראשון ולא היו רחוקים מלספוג מספר שערים, כאשר השינויים במחצית השנייה יצרו שוויון, הארכה והפסד לאחר הרחקה נאיבית וחסרת אחריות של אנסה. המוזמן הטרי לנבחרת גאנה הותיר את עשרת חבריו להפסיד את דו קרב בעיטות ה-11 והסיכוי להעפיל לחצי גמר גביע המדינה וספג ביקורת על המהלך ללא החשיבה.


יוג'ין אנסה (אריאל שלום)

"השטויות האלה הם סיפור מתמשך של חוסר הכנה מנטלית של שחקנים ותיקים שמורחקים מהמשחק וחורצים אותו להפסד. מחר לא יזכרו את העובדה ששיחקנו 120 דקות והיא מאבק מול הפועל ת"א. אולי נס ספורטיבי ישאיר אותנו בליגת העל", אמרו במועדון.

"אכזבה גדולה, שאפנו להעפיל ולהביא את זה למשחקי הפלייאוף התחתון. אם היינו מצליחים לעלות שלב הרוח הגבית הייתה מוסיפה סיכוי לשרוד עונה נוספת בליגת העל", הוסיפו ברעננה.

גל כהן רשם הפסד שלישי מאז מונה לתפקיד המאמן, אך נותר אופטימי: "השחקנים נתנו הכל והרווחנו במשחק הזה את האמונה שנישאר בליגה. אצריך למנף את היכולת מהמחצית השנייה כבר למשחק הבא בפלייאוף התחתון נגד מ.ס. אשדוד. רעננה קבוצה חיבה, בועטת, אנרגטית ומאמינה בעצמה במאבקי ההישארות".


גל כהן (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי