רוני לוי חטף קריאות תתפטר והודה: "זה היה אכזרי מאוד". קונסטנטין פרץ בבכי

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

בית"ר הודחה מהגביע ידי פ"ת מהלאומית, המאמן ספג אש: "כשאתה מגיע לפנדלים זה 50-50. עטר ו-ורד? הם לא היו במצב גופני לפתוח בהרכב". עשרות אוהדים התגודדו מחוץ לאצטדיון, מנהל הקבוצה ניחם את מחמיץ הפנדל

(גודל טקסט)

הפתעה גדולה נרשמה הערב (חמישי) כשבית"ר ירושלים הודחה מגביע המדינה על ידי מוליכת הליגה הלאומית מכבי פ"ת, שהעפילה לחצי הגמר עם 3:5 בדו קרב פנדלים אחרי 1:1 בתום 120 דקות. בגין הנחיית משרד הבריאות שאסר על התקהלויות של יותר מ-5,000 אנשים בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בישראל, פחות מ-3,000 הגיעו לאצטדיון בנתניה, מרביתם צהובים-שחורים.

לאחר המשחק ניחמו השחקנים ומנהל הקבוצה אושרי דודאי את שי קונסטנטין, שפרץ בבכי לאחר שהחמיץ את הפנדל. המגן, שנחשב לבועט מוצלח בבני יהודה, כבר החמיץ לאחרונה פנדל בתוספת הזמן מול הפועל כפר סבא. מי שהזילו דמעה בסיום היו גם אופיר קריאף וליוואי גרסיה, שרשם משחק רע מאוד. הבעלים משה חוגג והמנהל המקצועי יוסי בניון תפסו בסיום את הראש ונראו בהלם מההפסד. בבית"ר אמרו בסיום כי "זה קרה גם למכבי תל אביב, הגביע זה מפעל אכזר. צריך לראות איך מתאוששים מזה".

מי שלא אהבו את צורת המשחק ואת ההדחה המאכזבת של בית"ר ירושלים, הם האוהדים בצהוב שחור, שחלקם הוציאו את זעמם על המאמן רוני לוי. אחרי השער של דניאל פלשר ממכבי פתח תקווה, מאות – אם לא יותר – קיללו בצורה נמרצת את רוני לוי, כשגם השחקנים ספגו שריקות בוז וקריאות "ביזיון, ביזיון, ביזיון". בנוסף, הצהובים שחורים גידפו גם את יו"ר הקבוצה האורחת, אבי לוזון . בהמשך, לאחר שריקת הסיום, המאמן המודח ספג קריאות "תתפטר".


לא הצליח לעצור את הדמעות. שי קונסטנטין

שחקני בית"ר ירושלים מרוסקים לאחר ההדחה (דני מרון)

בסיום המשחק התגודדו אוהדי בית"ר מחוץ לשער שבו חונה אוטובוס השחקנים, קיללו אותם ואת המאמן, שסיכם: "לצערנו זה הכדורגל והא יכול להיות אכזרי מאוד. במושגים של כדורגל, זה ערב מאכזב מאוד. עטר ו-ורד פתחו על הספסל? אחד מהם לא שיחק שנה (ורד) והשני לא שיחק ארבעה חודשים (עטר). הם לא היו במצב גופני שמאפשר להם לפתוח בהרכב".

לוי המשיך: "התחלנו את המשחק ממש לא טוב ורדפנו אחרי פ"ת, שעשתה עבודה טובה. בהמשך השתלטנו על המשחק אבל לא הגענו למספיק מצבים. כשאתה מגיע לפנדלים, זה כבר 50-50. נגמרו המטרות? ממש לא, אנחנו בשיא המאבקים בליגה ואנחנו שואפים ורוצים לסיים כמה שיותר גבוה. לצערנו לפעמים אכזבות זה חלק מהמשחק וצריך לדעת להתמודד. החזקים שורדים ואנחנו נעשה את המקסימום לחזור לדרך הנכונה ולמסלול הניצחונות בליגה".

למרות ההדחה, בית"ר הודיעו לסוכניו של איתמר ניצן כי הוחלט לממש את האופציה עליו. השוער עצמו חתום עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. לאחר ההודעה, בבית"ר יישבו עם השחקן במטרה לנסות ולהגיע להבנות לשנה נוספת, בסכומים דומים אותם הוא אמור להרוויח בעונה הבאה.

המאמן המאושר גיא לוזון אמר בקצרה: "אמרתי את זה גם לפני המשחק, אנחנו לא סינדרלה ואנחנו לא באים נחותים מול שום יריבה מליגת העל בשום שלב. אנחנו אמיצים ונשחק את אותו כדורגל שאנחנו משחקים בליגה הלאומית".




איבדו את הסבלנות? אוהדי בית"ר ירושלים לאחר שריקת הסיום (ספורט1)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי